Diëtiste inschakelen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Diëtiste inschakelen?

Hallo iedereen,

Ik ben nu al een tijdje bezig met cutten en het gaat traag, maar het gaat in de goede richting. Ik ben nog maar 1 kg afgevallen maar wel al 5% BF kwijt. Volgens mij is dit goed nieuws want betekent toch dat ik spiermassa aankweek of niet? Het enige probleem is dat ik mij geen super effectief voedselschema kan opstellen, rekening houdend met eiwitten en vetten etc. Dus ik zou hiervoor een diëtiste willen inschakelen die het voor mij zou kunnen opstellen, met gemakkelijk bereidbare gerechten. Denken jullie dat ze daar genoeg kennis over hebben? Ik bedoel, het is eens wat anders als die papzakken die er altijd over de vloer komen

Nu is mijn vraag; Is dit een goed idee EN heeft er iemand anders dit al overwogen/gedaan?

Alvast bedankt,

Snyder

Kan een goed idee zijn. Zou zoiezo een sportdieetist(e) opzoeken dan en het schema hier eens voorleggen. Niet om lullig te doen, maar als ik soms zie wat dieetisten mensen aanraden...
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Was ik al van plan om het eerst hier voor te leggen hoor Straks begin ik nog spiermassa te verbranden door zijn/haar dieet

Comment

Een sportdietist kan goed werken, mits degene zelf een beetje in die wereld zit. Indien je het via je huisarts kan regelen is het helemaal ideaal, dan krijg je alles of een gedeelte vergoed.

Vaak hebben huisartsen een eigen dietist naar wie ze verwijzen, maar met een verwijsbriefje kan je in principe bij de meeste sportdietisten terecht, en je hebt gewoon de vrijheid om je eigen dietist te kiezen.

Succes en hou ons maar op de hoogte!

Bis vincit, qui se vincit in victoria.

Comment

Een beetje goed lezen op het forum onder de sticky's dan je eigen schema proberen op te stellen en dan hier posten voor commentaar. Goedkoper kan niet

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik hou van fitness, het is mijn passie, maar ben veel te lui om het zelf op te stellen Zou me toch niet lukken om een haalbaar schema op te stellen

Comment

Met zo'n miserabele instelling niet nee. En zo moeilijk/tijd rovend is het ook weer niet om aan te leren.

Comment

Kom op man gewoon ff een avondje gaan zitten en dan draai je er zo 1 in elkaar!!! Als je er eenmaal 1 hebt gemaakt is een ander schema maken gesneden koek! Kom op luie donder!!!

grtz.
                Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Wie kent jou nou beter? jijzelf of jouw dietiste? Hou je geld in je eigen portomonnee en steek er es een uurtje of 2 aan tijd in. Als je een logboek bijhoud gaat het zelfs nog makkelijker want dan kun je in je verleden terug bladeren om te zien wat ECHT werkt.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X