fatburners of fat-blockers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fatburners of fat-blockers

joooooo,

Ik had gehoopt dat iemand mij kon helpen met dit probleem!

mijn moeder vindt dat ze een paar kilotjes te zwaar is terwijl zij 2 week per week gaat fitnessen.

nu is mijn vraag welke fatburner kan zij het best gebruiken zonder al te veel bijwerkingen. of is het beter om een fat-blocker te gebruikken??

hoop dat iemand mij kan informeren

peace

danny

een goed voedingsschema met cardio is veel beter om te doen dan fatburners
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

Aangepast eetschema is belangrijk. Als je sport maar blijft vreten zoals eerst sport je eigenlijk voor niks. Fatburners en andere supplementen gebruik je pas als je eet en sportschema kloppen. Eerder niet.

Comment

Daarnaast verliezen fatburners langzaam hun werking bij structureel gebruik. Flink wat HIIT cardio, goed voedingsschema en je gaat veel harder, zonder extra geld te verspillen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Voeding is de basis en blijft het allerbelangrijkst! Dan pas volgt training en rust. Is dit alles op orde, dan kun je supplementen gaan toevoegen. Fatburners verliezen idd hun werking bij structureel gebruik (muv Efedra) net zoals het effect van koffie steeds minder wordt naar gelang je het vaker drinkt.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

inderdaad.
            Stel nou dat ze wanhopig is en een steuntje wil gebruiken, kan ze ze gaan proberen.
            maar zoals Ophaler al zegt is het effect ervan op structureel niveau waardeloos.

@Sterkste Ophaler; is dat niet iets van adaptatie wat je omschrijft dus?

Comment

Vrouwke zit ad Cytolean van Gaspari Nutrition en gaat echt als een speer.

Comment

@twisters
                Inderdaad...gewenning.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

En ook zeker geen fatblockers! Vet is een belangrijk onderdeel van je voeding, die moet je niet helemaal willen schrappen. Fatblockers zijn ook meer in de markt gezet (geloof ik) om sporadisch te gebruiken als je een dag slecht eet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X