suplement

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• suplement

Is er iemand die weet hoe je aan efidrine kan komen.
    Is dat uberhaupt nog te krijgen?

Nee dat is niet meer verkrijgbaar.
    Wel op doksters recept.

Ga lekker sporten, pas je voeding aan en je hebt die rommel niet nodig.

Comment

Efedra heb jij het over. Dat is alleen op dokters recept. Efedrine kun je gewoon in Dymatize Xtreme Burn in Nederland kopen. Maar of het zinnig is...
      1. Met 2 pillen verbrand je 800kcal per dag meer. Dat is nog te doen, maar zodra je de maximale dosering neemt verbrand je 1600kcal per dag meer. Je lichaam komt enorm te kort en je moet ter compensatie meer eten. Anders ervaar je duizeligheid en andere shit tijdens training. Je winst is dan wat minder.
      2. Het maakt geen onderscheid tussen verbranden spiermassa of vetmassa. Dus je moet ook hier je voedingsschema aanpassen om je spiermassa te beschermen.

Ik vind het nutteloos. Maar als er idioten zijn die zo'n burner willen gebruiken be my guest. Maar doe het niet als je eet- en sportschema nog niet op orde zijn.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Efedra heb jij het over. Dat is alleen op dokters recept. Efedrine kun je gewoon in Dymatize Xtreme Burn in Nederland kopen. Maar of het zinnig is...
        1. Met 2 pillen verbrand je 800kcal per dag meer. Dat is nog te doen, maar zodra je de maximale dosering neemt verbrand je 1600kcal per dag meer. Je lichaam komt enorm te kort en je moet ter compensatie meer eten. Anders ervaar je duizeligheid en andere shit tijdens training. Je winst is dan wat minder.
        2. Het maakt geen onderscheid tussen verbranden spiermassa of vetmassa. Dus je moet ook hier je voedingsschema aanpassen om je spiermassa te beschermen.

Ik vind het nutteloos. Maar als er idioten zijn die zo'n burner willen gebruiken be my guest. Maar doe het niet als je eet- en sportschema nog niet op orde zijn.
        Misschien begrijp ik je verkeerd maar je zegt in je post of het zinnig is en verderop zeg je dat je 800 kcal meer verbrand, het lijkt mij dat het dan wel zinnig is toch?

ps waarom zou je een idioot zijn als je een fatburner gebruikt ik zit nu in de cut en gebruik daar lipo6x bij en dat bevalt me prima.

Comment

800kcal ongediscrimineerd vet of spiermassa verbranden en dat je ter compensatie zo'n 200-300kcal meer moet eten om duizeligheid tijdens het trainen tegen te gaan en om je spiermassa te "beschermen" tegen verbranding vind ik het niet waard. Met een fatsoenlijk eet- en sportschema gaat het ook. Of gebruik een burner die beter onderscheid maakt tussen spier- en vetmassa verbranden.

Daarnaast gebruiken veel mensen voor elke scheet al een burner. Behalve voor de laatste paar % onder de 10 is het in mijn ogen waard om het te gebruiken.

Comment

Oke man duidelijk, maar branden andere burners dan wel alleen vet weg en geen spiermassa.

Comment

Goede vraag. De enige die ik tegen ben gekomen dusver waren Clenbutol en een ECY stack. Maar of je dat wil gebruiken zou jezelf naar moeten kijken. Heb zelf die Efedrine geprobeerd uit nieuwsgierigheid, maar dat was ook de laatste keer geweest vermoed ik :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X