Hoe werkt Clenbutorol nou eigenlijk?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe werkt Clenbutorol nou eigenlijk?

Hallo, ik zal mezelf even voorstellen, ben Sandra 35 jaar en ben 7 maanden geleden bevallen van mijn 2e zoon.
    Nu zit ik dus met overgewicht en heb via een kennis Clenbutorol gekregen om af te vallen.
    Vroeger ben ik met hulp van Stackers 2 met Ephedrea 30 kilo afgevallen, maar omdat dat uit de handel is was dit de beste vervanging ervoor zeiden ze.
    Ben nu 2 weken bezig ermee, 2 keer per dag 0.05 maar ik merk helemaal niets!!!!!
    Het enige wat ik merk is dat als ik een pil heb ingenomen ik na een uurtje wat beef handen krijg maar dat is ook echt het enige.
    Nu is mijn vraag, werkt dit dan wel?
    En wanneer zou ik resultaat moeten zien of is er iets anders wat goed werkt?
    Ik sport niet dat wilde ik nog zeggen kan het niet combineren mat mijn gezin en mijn werk.

Ik hoor graag wat van jullie.
    Liefs Sandra

Heb dit even opgesnort uit de Bodynet'archieven'..Welkom by the way

Clenbuterol

Clenbuterol is een beta-2-agonist, net als efedrine en salbutamol. Beta-2-agonisten verhogen de lichaamstemperatuur en stimuleren zo de verbranding van vet. Daarnaast verminderen ze de spierafbraak.

Werking en bijwerkingen

Clenbuterol werkt in op het autonome zenuwstelsel. Het autonome zenuwstelsel geeft prikkels door waar je je niet van bewust bent. Als je je lichamelijk inspant, laat het autonome zenuwstelsel je hart bijvoorbeeld sneller slaan. Later vertelt het autonome zenuwstelsel je hart wanneer dat niet meer nodig is.

De belangrijkste bijwerking van clenbuterol is dat het middel dat laatste signaal blokkeert. De zenuwprikkels die het hart de opdracht te geven sneller te gaan slaan komen nog wel door, maar dat de prikkels die het hart vertellen dat de inspanning voorbij is, niet of moeilijk. Daardoor kunnen gebruikers zich opgejaagd en geirriteerd voelen, angstig, paniekerig of boos. Ze voelen dat hun lichaam gestreesd reageert, en vertalen naar een gemoedstoestand.

Door het blokkeren van het autonome zenuwstelsel kunnen gebruikers ook de controle over hun spieren verliezen. Ze gaan trillen.

In het ergste geval kan daardoor een hartaanval ontstaan. Meestal zijn de bijwerkingen van korte duur. Ze verdwijnen zodra het lichaam aan clenbuterol gewend is.

Door de koppeling aan het autonome zenuwstelsel laten vetcellen sneller hun vet vrij. Tegelijkertijd komen er in spiercellen minder enzymen vrij die spierweefsel afbreken.

Schema en dosering

Het lichaam breekt clenbuterol zo langzaam af, dat de hoeveelheid stof in je lichaam oploopt als je dagelijks dezelfde hoeveelheid neemt. Als je wat meer tijd nodig hebt om aan clenbuterol te wennen, krijg je daardoor al snel problemen als je elke dag een x-hoeveelheid slikt. In dat geval is het verstandiger om een ‘2 dagen op/2 dagen af’-schema te volgen (2 dagen slikken, 2 dagen niet).

Als je merkt dat je geen last meer hebt van de bijwerkingen, kun je overstappen op een schema waarbij je langer achter elkaar gebruikt. Milde gebruikers hanteren vaak een schema van twee weken slikken - twee weken niet. Maar vier, vijf weken achter elkaar slikken komt ook voor.

Langdurig gebruik is geen goed idee. Je schildklier gaat minder hard werken als je clenbuterol gebruikt. Dat is een van de redenen dat je steeds je dosering moet opvoeren. Ga je te lang door met slikken, dan kun je de aanmaak van schildklierhormoon blijvend verminderen. Als je clenbuterol gebruikt om vet te verbranden is het effect na acht weken helemaal verdwenen, hoeveel je ook gebruikt. Als je bang bent voor terugslag is het echter niet verstandig om zo lang door te gaan: na acht weken is je metabolisme waarschijnlijk al ingezakt. Na vijf weken zou ik het voor gezien houden.

Begindoseringen liggen tussen de 0,06 en 0,12 milligram per dag. De dosering kan oplopen tot enkele milligrammen per dag. Beginners kunnen hun dosering het beste opvoeren in kleine stapjes en door te temperaturen. Daarmee moet je beginnen voordat je gaat slikken. Tijdens je kuur gaat je lichaamstemperatuur omhoog. Zodra je merkt dat die weer omlaag gaat, is het tijd om de dosering te verhogen.

Overigens schommelt je lichaamstemperatuur door de dag. Wanneer je jezelf temperatuurt, dat maakt niets zoveel uit. Als je jezelf maar op steeds hetzelfde tijdstip temperatuurt.
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Gefeliciteerd met je vorige 30 kilo en de geboorte van je 2e zoontje.

Het is logisch dat je niet afvalt als je alleen maar een pilletje neemt en verder niets verandert in je leven. Je zou ook eerst je eten kunnen aanpassen in plaats van naar clen te grijpen. Je bevalling is nog maar 7 maandjes geleden? Geef je lichaam eerst de kans om te herstellen! En kijk naar de bijwerkingen, schildklier, hartaanval. Het is niet voor niets dat clen niet bij de drogist op de hoek te koop is.

Overigens .. waar een wil is, is een weg. Ik sta om 6 uur op om naar mijn werk te gaan, als ik in de ochtend een stukje wil hardlopen dan sta ik om 5 uur op.
      Life's what you make it!

Comment

Leuk en aardig, maar is de verkeerde rubriek en te weinig posts.
        Gesloten.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X