Originally posted by de sterkste ophaler
View Post
V-diet? Trouwjurk!
Collapse
X
-
Zo, ik zal weer eens een update doen! Ben de afgelopen dagen nog wat verder in het zwarte gat gezakt en had nergens meer zin in, laat staan hier te zeuren dat er maar niks gebeurde (gelukkig was Kevf zo aardig in de tussentijd zijn lasagne-recept met jullie te delen ). Maar: vandaag vetmeting gehad en ik ben in 2 weken van 21% naar 18,5% gegaan. Kijk, daar worden we blij van! Sinds gisteren voel ik me ook een stuk beter. Ik heb weer relatief veel energie; trainen en fysieke inspanning valt nog steeds zwaar, maar ik kan wel weer bijvoorbeeld de trap oplopen zonder half flauw te vallen.
Het lijkt er dus op dat ook ik na twee weken een stuk vooruit ga. De weegschaal hier thuis geeft nu 62 kg aan, iets meer dan een kilo lichter dan ik was voor ik begon.
Mochten hier mensen zijn die het zelf ook willen gaan proberen: zoals het nu gaat (en ook gezien Falstyr's fantastische eindresultaat) dan kan ik het wel aanraden als je bereid bent je een poosje flink kut te voelen. Ik maak het mezelf trouwens iets makkelijker door af en toe wat komkommer te eten (bestaat voor 94% uit water dus ik dacht, what the hell), bouillon te drinken (geen kh of kcal, wel zout en houdt dus het verlies van vocht enigszins tegen, maar dat komt er anders na het dieet toch wel weer aan) en af en toe te genieten van een lekker glas cola light. Ik weet niet of die dingen officieel mogen binnen het dieet maar voor mij wordt het er allemaal wel leefbaarder van.
Zoals het er nu voor staat durf ik wel te zeggen dat ik het tot het einde toe vol ga houden. Enne, dat doe ik inderdaad niet alleen voor de trouwjurk, maar ook om nou eens tot de groep vrouwen te kunnen behoren waar men zich voor omdraait: gezond, atletisch, mooi om te zien. Misschien dat ik inderdaad voor een miss fitness titel ga trainen. Maar eerst ga ik maar eens beginnen aan mijn 74e shake :P
Comment
-
Wat een reacties... dan doe ik het wel
Ben ontzettend blij voor je dat de kilo's er nu eindelijk af gaan! Je inzet wordt eindelijk weer beloond en werkelijk waar alles lijkt met flinke weerstand gevolgd door sprongen te gaan.
Helemaal op de goede weg dus. En wie weet laat je je wel overhalen voor dat podium
Comment
-
Hola Druifje,
wilde je toch even zeggen dat ik blij voor je ben dat je nu resultaat boekt en dat je een doorzetter bent!! Ik weet niet of ik het zelf had volgehouden!!!
Zet ´m op!!!Suc-6!
liefsThe harder I work, the luckier I get!/ tú dijiste que no era capaz..ahora va por ti!
Comment
-
gefeliciteerd met je eerste resultaatjes lijkt me echt wel een marteling om te ondergaan ^^ ik zou het niet kunnen denk ik aangezien ik geregeld een vreetmachine ben.
Maar echt proficiat met je reesultaten al en blijven gaan wij moedigen je alvast aan"those who want glory need to realise how much pain it takes to get there"
Comment
-
Hey Druifje..
Altijd leuk om te lezen dat iemand zoveel discipline toont. Echt top! En al helemaal dat je goede resultaten hebt. Ga zo door!! Heb je al gekeken voor een trouwjurk? Moet haast wel een super goed gevoel geven!
Nog heel veel succes.
Gr Kiki
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-