V-diet? Trouwjurk!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bah smoesjes...als je het echt wilt begin je meteen :P
    Net zoals nieuwjaars resoluties...werkt voor geen meter. Als je het echt wil kun je ook nu beginnen en niet op 1 januari

Comment

Originally posted by Kevf View Post
      hmmm dat antwoord weet ik geloof ik ook wel

31 december! En ja het is een vette daum en ja dat is een woensdag en dus gratis

edit: tnx trouwens!
      31 dec nice kerel.

Bij ons is maandag ochtend gratis trouwen maar daar zit ik niet echt op te wachten.
      Ik ga trouwen op 10 okt 08 (10-10-08) is op een vrijdag kost geloof ik 330 euro maar dan heb je ook wel wat moois
      Who's the Chef

Comment

Ook gefeliciteerd!!!

@ Ashavan: mieperd

Comment

Als jullie de trouwdag achter de rug hebben, post dan ff een mooie foto van jullie in jullie trouwkostuum. We zijn denk ik allemaal wel erg benieuwd hoe dat er uit gaat zien
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Been View Post
            31 dec nice kerel.

Bij ons is maandag ochtend gratis trouwen maar daar zit ik niet echt op te wachten.
            Ik ga trouwen op 10 okt 08 (10-10-08) is op een vrijdag kost geloof ik 330 euro maar dan heb je ook wel wat moois
            Ook met iemand van het forum?
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Het was een geheim, maar....
              *kijkt naar Been*

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Het was een geheim, maar....
                *kijkt naar Been*
                Als daar ooit foto's van zijn....
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Druifje ben je al begonnen. *doet homo handgebaar* wil gezellig roddelen en ervaringen delen

Comment

Hee Falstyr (en iedereen die ook nieuwsgierig is),

Ben vandaag begonnen, net de eerste shake gehad. Heb een pot choco-eiwitten en een pot vanille weightgainer, en ik gebruik gebroken lijnzaad voor de vezels. De eerste shake was goed te doen, al heeft ie voor mijn gevoel wel weinig substantie en ben ik bang erg veel honger te krijgen. Ik drink er veel water en kruidenthee naast (op dit moment jeneverbes thee omdat ik veel water vast houd), hopelijk helpt dat ook een beetje een vol gevoel te houden. Als sups neem ik lijnzaadolie caps, vitamine c, multivitamine en ijzer. Ik heb nog 2 potjes fatburner staan, hyperdrive en lipodrene, maar daar wacht ik nog even mee tot ik slapjes word.

Ik sta er op dit moment heel positief tegenover. Ik verwacht vooral een schoon, leeg gevoel te krijgen, alsof je een sapkuur doet maar dan over langere periode. En ik hoop natuurlijk de laatste 4 kilo kwijt te raken voor ik mijn trouwjurk af laat passen! Ik weeg dan 60 kilo en verwacht dan een % van rond de 18 te hebben. Dan ben ik echt tevreden, durf dan ook in bikini naar het strand deze zomer

Ik doe ernaast een splitschema, 3 keer per week een uur trainen. Kevf en ik hebben allerlei exotische trainingsschema's geprobeerd de afgelopen maanden maar bij een splitschema heb ik toch het gevoel dat ik mijn spieren het beste aan kan pakken.

Als cardio houd ik het bij fietsen. Officieel hoor je inderdaad NEPA wandelingen te doen, maar ik zit elke dag een uur op de fiets en verwacht dat ook dat op den duur al veel moeite zal kosten. Als blijkt dat ik juist energiek word dan ga ik kijken of ik nog iets van wandelen of joggen toe kan voegen, maar ik wil rustig beginnen zodat ik niet halverwege op moet geven vanwege een te snelle start

Wish me luck!

Comment

Good luck.

Comment

Waarom ijzersuppletie? Heb je een tekort volgens je doc of zit je te supplementeren zonder aanleiding?
                        Veel succes verder!
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Waarom ijzersuppletie? Heb je een tekort volgens je doc of zit je te supplementeren zonder aanleiding?
                          Veel succes verder!
                          Ik ben vegetarisch en slik ze dus al heel lang, want ik kom bijna nooit aan mijn adh. Nu eet ik helemaal niets meer waar nog ijzer in zit, behalve dan de multivitamines waar iets van 20% adh inzit. Dus waarom zou ik ze niet aan hoeven vullen dan?

Comment

Originally posted by druifje View Post
                            Ik ben vegetarisch en slik ze dus al heel lang, want ik kom bijna nooit aan mijn adh. Nu eet ik helemaal niets meer waar nog ijzer in zit, behalve dan de multivitamines waar iets van 20% adh inzit. Dus waarom zou ik ze niet aan hoeven vullen dan?
                            Ah, dan heb je gelijk. Was vergeten dat je vegetarisch was.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Druifje neemt ze altijd omdat ze vegetariër is en dan kan wat extra ijzer geen kwaad toch? Daarnaast zit in de ijzersupps van kruidvat ed te weinig ijzer om het risicovolle ijzerstapelen te veroorzaken. Echter ik moet toegeven dat ik te weinig weet van mineralen en vitaminen om aan te geven wanneer je precies ijzer moet slikken en hoeveel.

Verder wil ik Druifje even heeeeeeeeeel veel succes wensen! Zal persoonlijk voor de 5,5kg verlies gaan zodat je weer een beetje een buffer hebt als je weer 'normaal' gaat eten.

En wel gezellig blijven he

Bikkel

edit: en toen zag ik dat er alweer replies bij zijn gekomen tijdens het typen van mijn relaas :P

Comment

Het honger gevoel valt best mee als je een halve liter water gebruikt om de poeders op te laten lossen. Dan voel je je zeer vol en opgeblazen. En bij mij verdwenen de honger gevoelens na 5mins ofzo vanzelf al.

Be prepared om vanaf week 2 ontzettend moe te worden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X