afvallen 5kg in 1 maand

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afvallen 5kg in 1 maand

Hey, ik ben een meisje van 16 jaar en weeg momenteel 85 kilo en 1m70
    ik ben bezig met gezond eten en sport ik heb een elektrische loopband dat altijd makkelijk is bij regen of koud weer!

ik zou in 1 maand 5KG willen afvallen wil in totaal 10 kilo afvallen in 3 maand
    heeft iemand een paar trucjes zoals op nuchteremaag lopen
    en wat zou ik moeten doen van sport elke dag 30 mintuen of moet dit langer?

dit is een eetschema van 1 dag
    Ontbijt => yoghurt met stukjes van 1 appel
    10 uurtje => appel
    Middag => slaatje met pasta en tomaat sla en komkommer,...
    avond => normale maaltijd met half bord groenten en en klein stukje vlees,aardappelen

alvast bedankt

Met zo'n ongezond crashdieet? *zucht*

Doe even normaal en lees de stickies en ga fatsoenlijke maaltijden eten. En daarnaast zijn je doelen onrealistisch en ben je super ongezond bezig. Klinkt tegenstrijdig, maar om goed af te slanken moet je meer eten...niet minder.

Tenzij je vet% rond de 30 of hoger ligt zul jij nooit 5kg vet per maand verliezen. Of wil je totaal gewicht verliezen (dat je dus ook spieren gaat verbranden) en er als een anorexia er uit zien? Dan moet je gewoon zo door gaan

Je eet te weinig en bent van plan te veel te sporten...hmmm. Je zou elke dag kunnen. 30mins cardio ene dag en 45mins iets aan kracht e.d. op de andere dag.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Met zo'n ongezond crashdieet? *zucht*

Doe even normaal en lees de stickies en ga fatsoenlijke maaltijden eten. En daarnaast zijn je doelen onrealistisch en ben je super ongezond bezig. Klinkt tegenstrijdig, maar om goed af te slanken moet je meer eten...niet minder.

Tenzij je vet% rond de 30 of hoger ligt zul jij nooit 5kg vet per maand verliezen. Of wil je totaal gewicht verliezen (dat je dus ook spieren gaat verbranden) en er als een anorexia er uit zien? Dan moet je gewoon zo door gaan

Je eet te weinig en bent van plan te veel te sporten...hmmm. Je zou elke dag kunnen. 30mins cardio ene dag en 45mins iets aan kracht e.d. op de andere dag.
      wil niet vervelend zijn maar je post klopt half wel half niet...

Hangt ervan hoe erg je wilt is..maar het is mogelijk in 1 maand 5kg aftevallen ZONDER een crash dieet...maar dan ga je weel heel extream op moeten letten wat je eet...elke grammetje telt dan

Comment

Zelfs dan lukt het niet.

Gangbare is 0.5% vet per week om zo minimaal spierverlies te hebben. Dit staat gelijk aan 0.5-0.7kg per week. Zelfs met een superwil en striktheid zoals Punani en mijzelf verlies je geen super hoeveelheden tenzij je erg hoog in vet zit.

Zou wat zijn zeg. 5kg in een maand. Dan hoefde ik helemaal niet zo lang bezig te zijn als het geval is :P Als ik 5kg in een maand bereik ben ik meteen 3kg spiermassa kwijt. Nee dat schiet op hehe.

Comment

afvallen 5kg in

Hey, ik ben een meisje van 16 jaar en weeg momenteel 85 kilo en 1m70
          ik ben bezig met gezond eten en sport ik heb een elektrische loopband dat altijd makkelijk is bij regen of koud weer!

ik zou in 1 maand 5KG willen afvallen wil in totaal 10 kilo afvallen in 3 maand
          heeft iemand een paar trucjes zoals op nuchteremaag lopen
          en wat zou ik moeten doen van sport elke dag 30 mintuen of moet dit langer?

dit is een eetschema van 1 dag
          Ontbijt => yoghurt met stukjes van 1 appel
          10 uurtje => appel
          Middag => slaatje met pasta en tomaat sla en komkommer,...
          16u => stuk fruit
          avond => normale maaltijd met half bord groenten en en klein stukje vlees,aardappelen

alvast bedankt[/quote]

Comment

Ik ging mijn best doen om niet seksistisch over te komen, maar het zit er niet in. Lieve schat, je vorige topic was van soortgelijke aard, we hebben je toen van alle advies voorzien, en dat er dan niks mee doet is niet onze schuld. Ik ga niet nog eens dezelfde adviezen geven, lees ze maar terug als je moet.
            Dit topic is gesloten, je oude topic staat nog alles in, doe er nou wel wat mee en werk ons niet de zenuwen, ik word namelijk van weinig chagrijniger dan mensen die komen om advies, het krijgen en het in de wind slaan net zo lang tot iemand zegt wat ze willen horen.
            Gesloten.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X