hallo ik zit te hoog in mijn vetpercentage en ik vind mijn buik wat aan de dikke kant nu wil ik veel vet gaan verbranden want bijvoorbeeld bij mij buik heb ik veel vet zitten als ik me spieren aanspan voel ik ze erg goed maar zie ik ze niet hier wil ik vanaf. Maar nu is miin vraag wil hier vanaf morgen mee beginen. Is het goed dat je s'ochtends gaat hardlopen voordag je heb ontbeten en daarna pas gaat eten
Vet percentage
Collapse
X
-
ik denk de 'pro's' van deze site wel met mij eens zou zijn als ik nee op je vraag, om met een nuchtere maag te hardlopen, antwoord. Toch? je hebt brandstof, eten dus, nodig om te verbranden Kijk anders naar andere forums, naar adviezen van de vaste mannen. Zij en hun tips helpen mij ook enorm!
-
Eigenlijk is cardio op een nuchtere maag in de ochtend zo slecht nog niet. Omdat je lichaam geen voeding heeft kan het meteen vet verbranden en verhoogt het metabolisme voor de rest van de dag.
Je moet wel wat amino's of een whey shake nemen. Deze beschermen je spieren tegen afbraak en neutraliseerd de cortisol welk je lichaam gedurende de nacht aan heeft gemaakt.
Ochtend is duurcardio met gemiddelde intensiteit het meest aangeraden. In de middag sessie doe je een HIIT variant (of weer lage intensiteit duur afhankelijk van je voeding)
Na afloop je ontbijt nemen.Last edited by Falstyr; 04-05-2008, 19:50.
Comment
-
oh ok! ik had spierafbraak ook in mn gedachten, dat je daarom even iets moet eten voordat je aan inspanning doet.
Werkt het niet zo dat als het lichaam geen brandstof heeft, als eerste je spieren gebruikt om aan brandstof te komen, en dan pas je vetreserves?
Comment
-
XXL no nonsense nutrition
XXL no nonsense nutrition
Dat zijn whey shakes/bcaa's. Als je daar iets van neemt in de ochtend heb je snelle eiwitten/aminozuren welk je spieren beschermen tegen afbraak. En dan kun je in de ochtend voor je ontbijt gaan cardio'en.
Dan de rest van de dag goed eten en in de avond krachttrainen/HIIT
Comment
-
@023-
Ben eens rustig man...
@ Topic
Cardio zal als het goed is je spieren redelijk met rust laten, omdat je al een hoop vrije vetten in je bloedbaan hebt, dus de cardio zal (mits de intensiteit laag genoeg is) hierop teren. Enige wat dan nog je spieren af kan breken is cortisol. Om dit te drukken kun je een weishake of bcaa's naar binnen gooien."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment