Vet percentage

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vet percentage

hallo ik zit te hoog in mijn vetpercentage en ik vind mijn buik wat aan de dikke kant nu wil ik veel vet gaan verbranden want bijvoorbeeld bij mij buik heb ik veel vet zitten als ik me spieren aanspan voel ik ze erg goed maar zie ik ze niet hier wil ik vanaf. Maar nu is miin vraag wil hier vanaf morgen mee beginen. Is het goed dat je s'ochtends gaat hardlopen voordag je heb ontbeten en daarna pas gaat eten

ik denk de 'pro's' van deze site wel met mij eens zou zijn als ik nee op je vraag, om met een nuchtere maag te hardlopen, antwoord. Toch? je hebt brandstof, eten dus, nodig om te verbranden Kijk anders naar andere forums, naar adviezen van de vaste mannen. Zij en hun tips helpen mij ook enorm!

Comment

Eigenlijk is cardio op een nuchtere maag in de ochtend zo slecht nog niet. Omdat je lichaam geen voeding heeft kan het meteen vet verbranden en verhoogt het metabolisme voor de rest van de dag.

Je moet wel wat amino's of een whey shake nemen. Deze beschermen je spieren tegen afbraak en neutraliseerd de cortisol welk je lichaam gedurende de nacht aan heeft gemaakt.

Ochtend is duurcardio met gemiddelde intensiteit het meest aangeraden. In de middag sessie doe je een HIIT variant (of weer lage intensiteit duur afhankelijk van je voeding)

Na afloop je ontbijt nemen.
      Last edited by Falstyr; 04-05-2008, 19:50.

Comment

verbranden

maar als je wel eet dan verbrand je toch de brandstoffen van je eten en verbrand je geen vet??? toch dat dacht ik

Comment

eten voor lopen

wat kun je dan het beste eten voor je gaat hardlopen

Comment

Amino's zoals BCAA's of een Whei shake meer niet.

Comment

eten

en wat zijn dat ken al die dingen niet ben echt een beginner dus kun je mis even uitleggen maar bedankt voor je antwoord

Comment

oh ok! ik had spierafbraak ook in mn gedachten, dat je daarom even iets moet eten voordat je aan inspanning doet.

Werkt het niet zo dat als het lichaam geen brandstof heeft, als eerste je spieren gebruikt om aan brandstof te komen, en dan pas je vetreserves?

Comment

mijn doel is echt om zo veel mogelijk vet te verbranden dus is het nou wel goed om niet te eten en dan te gaan lopen of niet???

Comment

XXL no nonsense nutrition
                    XXL no nonsense nutrition

Dat zijn whey shakes/bcaa's. Als je daar iets van neemt in de ochtend heb je snelle eiwitten/aminozuren welk je spieren beschermen tegen afbraak. En dan kun je in de ochtend voor je ontbijt gaan cardio'en.

Dan de rest van de dag goed eten en in de avond krachttrainen/HIIT

Comment

@023-
                      Ben eens rustig man...

@ Topic
                      Cardio zal als het goed is je spieren redelijk met rust laten, omdat je al een hoop vrije vetten in je bloedbaan hebt, dus de cardio zal (mits de intensiteit laag genoeg is) hierop teren. Enige wat dan nog je spieren af kan breken is cortisol. Om dit te drukken kun je een weishake of bcaa's naar binnen gooien.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X