Nog een kutter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Even stuk terug gelezen...

Met betrekking tot glycogeen voorraden die op gaan. Theoretisch is je lichaam op na 3 dagen als je niks aan kh's neemt. Maar zelf merkte ik hier weinig van. Duurde iets van anderhalve week eer ik merkte dat me kh's erg laag zaten en dat trainen aangepast moest worden qua intensiteit. Vanaf dat moment begin je pas echt met verbranden van vet, daarvoor is het merendeels vocht wat je verloor. Want minder koolhydraten = minder zout = minder vocht dat vast gehouden wordt.

En vanaf die dip halverwege de tweede week zou je tot week 5 voldoende resultaat kunnen boeken.

Qua gewichten had ik gedacht dat General hoger zat. Maar zijn top qua squat/deadlift ligt lager dan mij en met benchen begin ik ook elke training in de buurt te komen. Maar Atta zal wat dat betreft weer hogere gewichten voor zijn werk sets hebben hehe :P

Comment

Hehehe, maarja, ik breek mijn rug niet bij de uitvoering van de squats he.

En ach ik train niet voor kracht he, zolang ik er maar sterk uit zie ben ik al erg gelukkig.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik heb me rug ook niet gebroken met squats. So what is your point

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          ik heb me rug ook niet gebroken met squats. So what is your point
          Bor dan, gaat om het idee.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Zelfs dan is gebroken nog overdreven. nog 1 kraak sessie en het is weer zo goed als nieuw. Leuke is dat de fysio mij wilt leren squaten...in de smith zodat ik betere vorm heb. Terwijl het de BoR is, waarbij ik door onoplettendheid, eens een foute uitvoering had. Stelletje drama queens zijn sommige

Comment

Zo! Jij traint wel zwaar...maar je bent natuurlijk veel breder dan mij, logisch...grotere spieren kunnen meer aan. Ik zal nog ff door moeten trainen voor ik dat niveau heb bereikt...
              "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Even stuk terug gelezen...

Met betrekking tot glycogeen voorraden die op gaan. Theoretisch is je lichaam op na 3 dagen als je niks aan kh's neemt. Maar zelf merkte ik hier weinig van. Duurde iets van anderhalve week eer ik merkte dat me kh's erg laag zaten en dat trainen aangepast moest worden qua intensiteit. Vanaf dat moment begin je pas echt met verbranden van vet, daarvoor is het merendeels vocht wat je verloor. Want minder koolhydraten = minder zout = minder vocht dat vast gehouden wordt.

En vanaf die dip halverwege de tweede week zou je tot week 5 voldoende resultaat kunnen boeken.

Qua gewichten had ik gedacht dat General hoger zat. Maar zijn top qua squat/deadlift ligt lager dan mij en met benchen begin ik ook elke training in de buurt te komen. Maar Atta zal wat dat betreft weer hogere gewichten voor zijn werk sets hebben hehe :P
                irritant he..zonder glyco voorraden te gaan liften .. weet hoe het voelt =)
                maar het klopt idd eerste week merk je niet veel... ik had het pas na 2 weken door (zelfs na me refeed)
                en na 10 weken begon ik er gek van te worden..
                zelf toen ik met punani ging trainen had hij het door.. leek wel alsof ik als een meisje zat te liften (no offence!!)

Comment

Stelletje drama queens zijn sommige
                  Nou niet zo snel op je flappie getrapt zijn he bro. Mag je best een beetje sarren.

sigpic

Comment

Die opmerking was al als een grap bedoeld op zich

Maar ben je nu al begonnen met je cut?
                    Last edited by GeneralIx; 06-08-2008, 13:17.

Comment

Ben er sinds zaterdag echt mee bezig.

sigpic

Comment

moet wel zeggen dat ik je doorzettingsvermogen echt bewonder.

ik dacht altijd dat je heel sterk naar de ecto kant doorwoog omdat je zo laag in je vet kon blijven. Nu is echter gebleken dat je helemaal niet zo ecto bent en het gewoon toewijding is dat je zo laag houd .

succes met cutten !

Comment

Ben echt een mix van die drie. Bedankt bro, ga mijn best doen.

sigpic

Comment

En zo niet dan ......
                            Who's the Chef

Comment

persoonlijk vind ik cutten veeeeeeeeel makkelijker als op gewicht blijven.

Als ik 'goed' ben dan denk ik af en toe eens van och dit zal wel geen kwaad kunnen. En vooraleer ik doorheb dat ik slecht bezig ben zit ik alweer een paar rpocentjes hoger als ik voorop had gesteld dat de limiet was.

ik vind gewoon op gewicht blijven echt heel moeilijk. Dus respect !!

Comment

Ik vind massa en kracht winnen juist weer makkelijker dan cutten. Cutten is Hell voor mij!
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X