Nog een kutter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by lambi View Post
    Al je glycogeen is waarschijnlijk nog niet opgebruikt, vandaar je energie nog, De dag voor je refeed zal anders trainen worden, Denk dat 4 a 5 weken wat weinig zijn om echt resultaat te boeken, Had ergens gelezen dat het diëet pas echt goed werkt na de 3de week,
    t Zal niet makkelijk zijn om op vakantie je carbs laag te houden,
    Zal er waarschijnlijk ook zeker mee te maken hebben. Juist in de vakantie is het makkelijker, heb nu alle tijd, ben veel thuis. Is af en toe wel lastig, nu ook, we aten vanavond spaghetti, kan ik meteen wat anders gaan koken voor mezelf. Lekker koolvisfilet met wokgroente.
    En ik geloof er heilig in dat die 4-5 weken flink resultaat zullen geven. Wellicht nog niet waar ik wil zijn, maar ik ga er zeker alles aan doen om het tot een succes te maken.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

zoals je het zegt 4 a 5 weken zullen je wel wat opleveren. Maar wat denk jezelf dat je zult boeken in die 4 a 5 weken.

Btw zodra je het gevoel hebt dat je door je glucosevooraad heen bent.. en het is midden van de week..laat me weten hoe je je voelt

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
        zoals je het zegt 4 a 5 weken zullen je wel wat opleveren. Maar wat denk jezelf dat je zult boeken in die 4 a 5 weken.

Btw zodra je het gevoel hebt dat je door je glucosevooraad heen bent.. en het is midden van de week..laat me weten hoe je je voelt
        Ik verwacht 4-5% bf minder te hebben na die 5e week. Klinkt ambitieus, maar de aanpak is volgens mij toch wel heel aardig.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

richt eerder op 3% is realistischer. 5% in 5 weken? Dan mag je qua voedingsstoffen zo laag als het V-diet gaan zitten wil je dat gaan redden.

Comment

Realistischer allicht, maar dat is voor mietjes. Ik ga gewoon voor de 4-5%, haal ik die niet dat is dan mooi zuur, maar ik ga er wel voor.

sigpic

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              richt eerder op 3% is realistischer. 5% in 5 weken? Dan mag je qua voedingsstoffen zo laag als het V-diet gaan zitten wil je dat gaan redden.
              Volgens mijn oom is het ZEER realistisch om 1 tot 2% BF te verlagen per week. Het is goed te doen als je genoeg discipline hebt.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Dan wil ik zijn methode wel eens weten
                1,2% per week is mijn max in al die maanden en dat was alleen op het V-diet.

Comment

Zo laag vindt ik die gewichten niet...
                  "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Volgens mijn oom is het ZEER realistisch om 1 tot 2% BF te verlagen per week. Het is goed te doen als je genoeg discipline hebt.
                    t Zal er ook wel van afhangen waar je ergens zit met je BF, zal niet voor de ganse range gelden, van 20% naar 18 % zal vlugger gaan dan van 10% naar 8%,

Comment

Originally posted by Mattroid View Post
                      Zo laag vindt ik die gewichten niet...
                      Squat is mijn record 4x130, deadlift 1x140, bench 8x80, mp 8x50, cr 1x90, chins 3x94. Voor mijn doen is het aardig laag. Maar dan heb ik wat om op te bouwen.

@ Lambi
                      Is ook waar. Maar als het niet hard genoeg gaat ga ik er nog wat zooi uit mikken he, is niet zo lastig. Dan ga ik wellicht de kwark vervangen door tonijn, spaar ik in totaal toch bijna 60 gram kh uit. Kom er wel.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Squat is mijn record 4x130, deadlift 1x140, bench 8x80, mp 8x50, cr 1x90, chins 3x94. Voor mijn doen is het aardig laag. Maar dan heb ik wat om op te bouwen.

@ Lambi
                        Is ook waar. Maar als het niet hard genoeg gaat ga ik er nog wat zooi uit mikken he, is niet zo lastig. Dan ga ik wellicht de kwark vervangen door tonijn, spaar ik in totaal toch bijna 60 gram kh uit. Kom er wel.
                        en dan, hoe je 20 gram over!!!
                        kun je toch nooit op leven kerel
                        160kg squat
                        225kg deadlift
                        130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                          en dan, hoe je 20 gram over!!!
                          kun je toch nooit op leven kerel
                          Mwah, hou toch iets meer over, zitten ook kh in mijn nootjes waar ik buiten had gerekend. En het is mogelijk he. Overigens ga ik daar in zakken, ga vandaag mct olie halen.

sigpic

Comment

Je moet met dat luie lijf gewoon wat harder trainen hoef je niet eens minder te gaan eten.
                            Who's the Chef

Comment

Hahahahaahaha! Da's een goeie Ron! Die hou ik erin als Atta weer een keertje mee traint!
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Been View Post
                                Je moet met dat luie lijf gewoon wat harder trainen hoef je niet eens minder te gaan eten.
                                Hahahaha. Makkie.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X