Dat zijn voornamelijk groenten om droger te worden. Maar hij heeft in een ding wel gelijk. Sla, komkommer en tomaatjes alleen dekken je behoefte aan groenten totaal niet. Je moet elke dag zo veel mogenlijk afwisseling in je voeding hebben dus ook in je groenten. Je kunt verspreid over de dag verschillende groenten eten. In de middag bijvoorbeeld rauwkost en later op de dag bijvoorbeeld wokgroenten, stoomgroenten of de gewone hollandse pot.
Afvallen en introductie
Collapse
X
-
Is dit nou commentaar op mijn groenteconsumptie? In dat geval, don't worry, ik vreet me wild aan allerlei verschillende soorten groenten en dan idd niet alleen tomaat sla en komkommer, dat was een voorbeeld van wat je mee kan nemen"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Daar ben ik weer, ben al wat uurtjes zoet met mijn voedingsschema...
Zeker leuk om te maken en ook nog eens leerzaamAttached Files
Comment
-
Groenten opmerking was algemeen.
Verder is het eetschema goed genoeg om te beginnen. Net zoals bij biefstuk het geval was. Gooi er misschien een whey shake er in de ochtend er bij en klaar voorlopig.
Gebruik het, begin met sporten, zie de vooruitgang. Maak om de 2 weken progressie foto's ter motivatie en vergelijkingsmateriaal.
Het verder scherp stellen zoals fruit er uit e.d. kan later. Als je nu alle ammunitie al gebruikt heb je later niks meer om je verbranding op gang te houden.
Comment
-
Originally posted by Biefstukje View PostNiet echt een expert maar is het vetgehalte niet een beetje te hoog?
Alleen wat me tegen zit in je schema is, waar je deze vetten vandaan haalt.
Volle kwark? Hup, snel weg met die troep.
sladressing ook eruit.
Verders zou ik magere produkten nemen en de vetten besteden aan pinda's of noten of pindakaas, vette vis of omega 3 pillen.
Ook zou ik de vetten en kcal van de boter, ergens anders aan besteden.
ik vind het ontbijt ook redelijk mager met maar 300 kcal.
magere kwark met 13 gram eiwitten? waar haal je die, die wil ik ook. Welk merk is het?
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostIs dit nou commentaar op mijn groenteconsumptie? In dat geval, don't worry, ik vreet me wild aan allerlei verschillende soorten groenten en dan idd niet alleen tomaat sla en komkommer, dat was een voorbeeld van wat je mee kan nemenGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Update:
Gewicht: Na 1 maand van 137.5 naar 133.0.
Voeding:
06.00 50 g brinta met 250 ml melk.
Tussen 9.00 en 16.00 verspreid 4 volkoren boterhammen met kipfilet.
18.00 avondeten.
21.00 magere kwark.
Ik twijfel wel over de kwark 's avonds, ik heb het idee dat ik doordoor niet meer ben afgevallen dan mijn 4.5 kilo.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Is a data science course useful?door LauravenusAbsolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
-
Kanaal: Algemeen
29 minutes ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C