Afvallen en introductie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat zijn voornamelijk groenten om droger te worden. Maar hij heeft in een ding wel gelijk. Sla, komkommer en tomaatjes alleen dekken je behoefte aan groenten totaal niet. Je moet elke dag zo veel mogenlijk afwisseling in je voeding hebben dus ook in je groenten. Je kunt verspreid over de dag verschillende groenten eten. In de middag bijvoorbeeld rauwkost en later op de dag bijvoorbeeld wokgroenten, stoomgroenten of de gewone hollandse pot.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Is dit nou commentaar op mijn groenteconsumptie? In dat geval, don't worry, ik vreet me wild aan allerlei verschillende soorten groenten en dan idd niet alleen tomaat sla en komkommer, dat was een voorbeeld van wat je mee kan nemen
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Wild van het groente eten hmmm hang je daarom ook in een paal?

Dan moet ik ook maar is wat meer groente eten
        Who's the Chef

Comment

Daar ben ik weer, ben al wat uurtjes zoet met mijn voedingsschema...
          Zeker leuk om te maken en ook nog eens leerzaam
          Attached Files

Comment

Groenten opmerking was algemeen.

Verder is het eetschema goed genoeg om te beginnen. Net zoals bij biefstuk het geval was. Gooi er misschien een whey shake er in de ochtend er bij en klaar voorlopig.

Gebruik het, begin met sporten, zie de vooruitgang. Maak om de 2 weken progressie foto's ter motivatie en vergelijkingsmateriaal.

Het verder scherp stellen zoals fruit er uit e.d. kan later. Als je nu alle ammunitie al gebruikt heb je later niks meer om je verbranding op gang te houden.

Comment

Originally posted by Nick1982 View Post
              Daar ben ik weer, ben al wat uurtjes zoet met mijn voedingsschema...
              Zeker leuk om te maken en ook nog eens leerzaam
              Niet echt een expert maar is het vetgehalte niet een beetje te hoog?

Comment

Originally posted by Biefstukje View Post
                Niet echt een expert maar is het vetgehalte niet een beetje te hoog?
                Het vetgehalte kan best wel zo.

Alleen wat me tegen zit in je schema is, waar je deze vetten vandaan haalt.
                Volle kwark? Hup, snel weg met die troep.

sladressing ook eruit.

Verders zou ik magere produkten nemen en de vetten besteden aan pinda's of noten of pindakaas, vette vis of omega 3 pillen.

Ook zou ik de vetten en kcal van de boter, ergens anders aan besteden.

ik vind het ontbijt ook redelijk mager met maar 300 kcal.

magere kwark met 13 gram eiwitten? waar haal je die, die wil ik ook. Welk merk is het?

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                  Is dit nou commentaar op mijn groenteconsumptie? In dat geval, don't worry, ik vreet me wild aan allerlei verschillende soorten groenten en dan idd niet alleen tomaat sla en komkommer, dat was een voorbeeld van wat je mee kan nemen
                  Nee. Het was geen commentaar op JOUW groentenconsumptie. Jij eet zo gezond dat je er van in palen gaat klimmen.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Update:

Gewicht: Na 1 maand van 137.5 naar 133.0.

Voeding:
                    06.00 50 g brinta met 250 ml melk.
                    Tussen 9.00 en 16.00 verspreid 4 volkoren boterhammen met kipfilet.
                    18.00 avondeten.
                    21.00 magere kwark.

Ik twijfel wel over de kwark 's avonds, ik heb het idee dat ik doordoor niet meer ben afgevallen dan mijn 4.5 kilo.

Comment

Is dat echt je voedingsschema?
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Samengevat dan, ik heb er een gemaakt waar ik me nog steeds aan houd.
                        Ik eet ook meestal groente/rauwkost tussendoor.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X