Gespierd, maar vet/vel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

fitness 9 van de 10 x in mijn eentje. Huisgenoot gaat nu mee beginnen, maar die liet het vorige keer naar 1x ook zittne, dus afwachten of die trouw blijft.

Hij loopt in ieder geval als een wilde door de zaal..haha..elk toestel snel doen..hehe..

maar ik probeerde te tellen tijdens de reps, maar dat wordt em niet. Als je snel reps doet ben je knappe vent als je secondes kan tellen erbij.haha

s'avond had ik wel honger, schaaltje magere yoghurt met 2 vergruisde beschuitjes erin, dat kan toch gewoon s'avonds?
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Tabatta mp3 werkt ook goed. MP3 speler ofzo aanzetten en gaan. Het "lied" duurt 8 minuten dus je kan makkelijk de eerste paar biepjes voorbij laten gaan terwijl je jezelf positioneerd. Moet dan wel even een andere klok in de buurt houden om de totale tijd in de gaten te houden. Anders sstop je na 2-3 minuten al vanwege vermoeidheid

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Tabatta mp3 werkt ook goed. MP3 speler ofzo aanzetten en gaan. Het "lied" duurt 8 minuten dus je kan makkelijk de eerste paar biepjes voorbij laten gaan terwijl je jezelf positioneerd. Moet dan wel even een andere klok in de buurt houden om de totale tijd in de gaten te houden. Anders sstop je na 2-3 minuten al vanwege vermoeidheid

welk liedje luistern jij dan dat het 8 minuten duurt??haha..bohemian rapsody van queen ofzo???

Comment

Falstyr luistert alleen naar Satanische Metal met intro's van 2 minuten als een soort van demonisch ritueel hahahaha
          Works like a charm!
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Falstyr luistert alleen naar Satanische Metal met intro's van 2 minuten als een soort van demonisch ritueel hahahaha
            Works like a charm!

hmm..niet echt mijn muziek als christen zijnde...

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
              hmm..niet echt mijn muziek als christen zijnde...

hier heb je lange adreline track;
              YouTube - Matrix Reloaded soundtrack - Mona Lisa

Comment

Originally posted by little View Post

hier heb je lange adreline track;
                YouTube - Matrix Reloaded soundtrack - Mona Lisa

kan hier op werk geen filmpkjes kijken, maar adrealine track???why en wat bedoel je?

Comment

Was meer een grapje.. maar dit was he enige nummer waarbij ik moest denken dat zo'n 10 minuten duurt

Comment

heb er wel zinin. Morgenavond weer!!!knalluh!!!!

Morgen avond borst, schouder, buik, arm en onderlichaam

Daarna tabata met ik denk leg press

elke keer dezelfde oefening met tabata of ook ens afwisselen?

Comment

Denk dat je met de leg press voorlopig wel even toe kunt. Zodra het makkelijk wordt kun je het gewicht omhoogschroeven, of bijvoorbeeld gaan squatten (kun je anders sissy squats?), of roeien, of lopen, of fietsen. Het kan allemaal.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Denk dat je met de leg press voorlopig wel even toe kunt. Zodra het makkelijk wordt kun je het gewicht omhoogschroeven, of bijvoorbeeld gaan squatten (kun je anders sissy squats?), of roeien, of lopen, of fietsen. Het kan allemaal.

sissy squat is schuin achterover he?? Maar nu de normale squat wel ging probeer ik die eerst helemaal goed onder de knie te krijgen.

ps: tabata, heb nog nooit zon spierpijn gehad. opzich goed. Maandagavond gedaan, elke stap doet nu nog zeer. Is het dan verstandig vanavond weer benen en tabata te doen of even awchten tot morgen?

Comment

Dan zou ik vanavond in ieder geval geen squattabata meer doen. En sissy squat is inderdaad schuin achterover.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Dan zou ik vanavond in ieder geval geen squattabata meer doen. En sissy squat is inderdaad schuin achterover.
                            Welke groep wordt er gepakt met die sissy squat dan?
                            Nee je wordt bedankt met je tabata.Haha, enorme spierpijn!!!
                            maar dat motiveerd wel, want dan weet je in ieder geval dat er
                            wat gebeurd!!!

dus vanavond lekker bovenlichaam doen.
                            Ik zat te denken trouwens, ik doe borst met lossen dumbels in plaats
                            van een barbell met bankdrukken. Maakt dat nog uit?

Comment

Welke groep wordt er gepakt met die sissy squat dan?
                              Quadriceps.

Ik zat te denken trouwens, ik doe borst met lossen dumbels in plaats
                              van een barbell met bankdrukken. Maakt dat nog uit?
                              Iets, maar zou me er geen zorgen om maken.

sigpic

Comment

Quadriceps.

Iets, maar zou me er geen zorgen om maken.
                                mooi, want bij bankdrukken knikt er sinds de zomer iets in mijn elleboog, dus kan ik mooi doorgaan met losse dumbells

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X