voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingschema

hallo allemaal.

Ik ga proberen om voor de zomer nog een paar killo's kwijt te raken.
    Ik heb nu een voedingsschema samengesteld doormiddel van de Q&A to get ripped sticky. ge gegevens die daar uit kwamen zijn de volgende:
    • kcal 2592
    • ewit 233g
    • vet 50g

Met deze gegevens heb ik het volgende voedingschema samengesteld, het is mijn eerste schema dus op/aanmerkingen graag
    Attached Files

Is die 2592 je dagelijks behoefte? Of de behoefte om te cutten? Zet eens je gewicht en vet% er bij.

Daarnaast zit er een foutje in je file. Bij je post-wo heb je 6,48gr ew; terwijl je een wheyshake met 22gr ew drinkt... Klopt niet zou ik denken Ik heb eens gekeken naar je formules, maar ik snap in geen 1000 jaar waarom je zo werkt...
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

ja dat is inderdaad in de de behoefte voor de cut.
      vetpercentage weet ik op dit moment niet, ik ben geswitched van spotschool en ik weet eigenlijk niet of ze dat hier meten. Dat zou ik eens moeten na vragen.

Mijn gewicht is 93kg

ik had die excel sheet hier op het forum van iemand anders geleend
      maar ik heb inmiddels de sommen aangepast dus bij deze de nieuwe.
      Attached Files

Comment

jammer dat er geen edit knop aanwezig is want ik merk net dat ik het verkeerde dus het eerste schema nogmaals heb geupload

dus bij deze de juiste:
        Attached Files

Comment

niemand?

Comment

schema ziet er goed uit, alleen nog best wel laag in vetten. Minimaal is echt zeker wel 15 % nodig, schrap wat KH en voeg de KH van de rijst bij je pre en post workout; ook deze zijn nog een beetje aan de lage kant. En voeg ipv de geschrapte KH bijv wat lijnzaadolie toe. En kook je de kip? anders moet je ook rekening houden met de gebruikte oliën bij het bakken .

Comment

Je mag wel wat lager gaan dan 100kcal om te cutten. Neem maar een 300kcal om te beginnen. Laten we dus 2300kcal nemen.

Doe je gewicht x 2.5 x 4 = kcal aan eiwitten. Neem dan een 50 a 60 gr (goeie) vetten x 9 = kcal aan vetten. De rest mag je aan kh hangen.

In de Q&A staat 50gr, jij zit aan 28... Je kan wel zelf denken waar de fout zit zeker?

Dingen die je kan aanpassen: vb 100gr kwark -> 500gr.

En vraag nu niet; en wat kan ik nog doen? Probeer het eerst zelf nog eens met bovenstaande info
              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

maar is die uitkomst die je uit q&a to get ripped krijgt niet al het aantal kcals voor te cutten of heb ik dit verkeerd begrepen

Comment

lees ik het nu verkeerd in je schema of reken je echt 200 kcal voor water?
                  voer eendjes,geen oorlog

Comment

Originally posted by might ass well View Post
                    lees ik het nu verkeerd in je schema of reken je echt 200 kcal voor water?
                    dat is de hoeveelheid en niet het aantal kcal

Comment

je snapt de intentie niet.

Eet alleen maar carbs rond je training en bij ontbijt. Daarnaast eet je teveel carbs nog (teweinig vet).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X