Afvallen oke maar hoe zit het met de eiwitten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen oke maar hoe zit het met de eiwitten

Hoi luitjes
    zoals jullie misschien al weten ben ik bezig met afvallen met name de buik.
    Nu een vraag om spierverlies tegen tegaan ,is het belangrijk om toch de eiwitten aan te vullen? ik heb pure soja eiwitten van (de tuinen) misschien bekend bij jullie? ik weeg 87kg en ben 176 lang. en heb baat bij de eiwitten, maar wil de buik kwijt is dit niet tegenstrijdig?
    Bedankt alvast
    Groetjes joop

Waarom soja, ben je vegetarieer? Of meer toeval?
    En als jij teveel aan eiwitten eet, zal jij je buik niet kwijtraken. Maar neem aan dat je inmiddels je voedingsbehoefte en verbruik hebt uitgerekend toch?
    Dat je voeding enz goed is, weegt zwaarder dan je soja eiwitten. Die moet je (op dit moment) meer als aanvulling zien. Als iets waardoor het makkelijker is om aan je eiwitten te komen.

Comment

Dan heb ik ook nog schokkend nieuws... Je kan NIET plaatselijk vet verliezen, dus het is overal of nergens. Enkel de buik kan niet
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
        Dan heb ik ook nog schokkend nieuws... Je kan NIET plaatselijk vet verliezen, dus het is overal of nergens. Enkel de buik kan niet

ja maar op tellsell zeggen ze dat ... :P
        Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Comment

Sancho het is niet schokkend hoor! ik val goed af, net zo lang dat de buik wat geslonken is, en dan hard trainen en eten voor een goed eindresultaat. Anders heb je het hele lichaam in mooie vorm met een dikke pens! Dat staat als een vlag op een modderschuit
          Groetjes joop

Comment

Hoi Patricia
            Nee geen vegetarier het kwam gewoon zo uit en ik heb ze eerder gehad, en ben er goed over te spreken! dus ik zet de eiwit wel in de wacht, ik drink magere melk en kom wel aan mijn eiwitten.
            Dus ik volg je raad graag op bedankt groetjes joop

Comment

Het gaat niet om te veel eiwit, het gaat om te veel kalorien op een dag wat je dik maakt. Je moet 2.5gr eiwit per 1kg lichaams gewicht op een dag, 60gr onverzadigd vet en de rest van je kalorien besteed je aan complexe koolhydraten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X