Zwembandjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zwembandjes

Tja,

zwembandjes zijn erg handig als je niet kan zwemmen maar om mijn buik heen zie ik het nut toch niet zo. Ik wil er dan ook snel weer van af, zeker omdat ik over een half jaar op Aruba woon en een strakke buik dan toch heel wat fijner voelt! Ik weeg 85 kg met een lengte van 1.90 meter. Ik heb een redelijk normaal eetpatroon en werk in de horeca en beweeg dus veel. Ik lees in diverse topics veel over (strenge) eetpatronen. Mijn doel is niet om een bodybuilders lijf te krijgen maar wel om een strakke buik/borstkas te krijgen. Thuis doe ik regelmatig buikspieroefeningen maar die lijken steeds minder zin te hebben. Samengevat dus:
    • is een streng dieet nodig om alleen een strakke buik/borst te krijgen
    • helpen voedingssupplementen/vetverbranders voor mijn doel
    • heeft het zin om extra eiwitten in te nemen
    • hoevaak bezoeken per week aan de sportschool is nodig of zijn er ook oefeningen die je thuis kunt doen en wel werken, bv. met een hometrainer voor buikspieren
    Inzanius

Maak zelf een schema en post die dan. Dan zullen er genoeg mensen zijn die je helpen maar (haast) niemand hier zal een schema voor je maken. Moet je toch echt zelf doen.

Oo, en het is niet raar dat je geen vooruitgang ziet als je alleen buikspier oefeningen doet..

Comment

Je zal moeten dieeten en trainen.
      Hoe snel het gaat kan ik je niet vertellen dat is bij iedereen anders.
      Voedingsups kunnen nuttig zijn hangt af van je basis voeding.
      Who's the Chef

Comment

is een streng dieet nodig om alleen een strakke buik/borst te krijgen
        Hoe meer jij je aanpast, hoe sneller het zal gaan. En een goed dieet is totaal iets anders dan je uithongeren. Zie stickies.

Helpen voedingssupplementen/vetverbranders voor mijn doel
        Niet als je voeding niet in orde is.

Heeft het zin om extra eiwitten in te nemen
        Je hebt een bepaald aantal eiwitten die je nodig hebt. Afhankelijk van je dagelijkse invulling hoeveel dit er zijn, kan je uitrekenen op de site. Als je met voeding niet aan je eiwitten komt, is het wel zo handig ja.

hoevaak bezoeken per week aan de sportschool is nodig of zijn er ook oefeningen die je thuis kunt doen en wel werken, bv. met een hometrainer voor buikspieren
        Hoe meer jij op de sportschool zal leren, hoe meer je straks thuis kan doen. Zie het als een investering, en als een duwtje in de rug om wél te gaan.

Btw.. Met buikspieroefeningen versterk je alleen je buikspieren. Het heeft totaal geen nut om deze dagelijks te doen, en het zorgt niet voor plaatselijke vetverbranding.
        Met een perfect voedingsschema zal jouw figuur vooruit gaan. Je zal niet van de ene op de andere dag een bodybuilders lichaam krijgen; die werken er jaren voor.

Maar zo te zien ben je nog te lui om de stickys te lezen. Dus hup, ga dat eens doen, dan kan je gerichter bezig. Schop jezelf onder je kont, en je hebt in no time je doel behaalt.

Comment

tx voor de reacties. er staat idd veel info in de stickies. ik heb morgen een afspraak bij de sportschool om me (voor het eerst) in te schrijven. no more mr. lazy dude .

grz

Comment

Suc6 man
            <------ BB Gun doet auw!

Comment

Mooie post Patricia

Succes Inzanius
              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Ik kan niks anders doen dan me volledig achter Patricia te scharen.
                Schitterende post! The truth, the whole truth and nothing BUT the truth!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

weekie verder.
                  de rode draad is toch wel dat je eerst met je voeding moet beginnen, begrijp ik, dus die heb ik dan ook rigoreus aangepast. ipv 3x per dag veel te veel eten en regelmatig snacken eet ik nu ong. 6x per dag kleine porties. geen varkensvlees, geen (vette)snacks en meer vezels. en, tegen verwachting in, geen hongergevoel over de dag heen al is het wel lastig om steeds nee te zeggen tegen lekkere dingen. beetje het gevoel als afkicken van roken.
                  daarnaast 3x p/wk uurtje zwemmen (sportschool heeft personeelstekort), per 1 mei trainen in de sportschool

resultaat: 3 cm zwemband weg in een week !

dus nogmaals bedankt voor de adviezen!

Inzanius

Comment

Leuk om te horen Succes verder
                    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Dat is een schitterende vooruitgang! En dat lekkere dingen laten staan is wennen, dat is alles. Je moet even in dat patroon komen en daarna kost het geen enkele moeite meer.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X