Hoeveel melk per dag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveel melk per dag?

Ik heb een vraagje, hoeveel melk kan/mag je drinken op een dag ?

in mijn geval tijdens het afvallen!!, ik drink denk ik wel een litertje tot 1.5 op een dag weg denk ik !!en het het is halfvolle melk !!

Gr

Ik zou ipv de halvolle melk magere melk kiezen, omdat je wilt afvallen.

1.5 liter is verder normaal denk ik, zou zeker niet meer gaan nemen.

Comment

Originally posted by Hanoeman View Post

Enige redenering?
      He who keeps silent consents.

Comment

ligt aan je behoefte als je het in je voedingschema kan passen, dan mag je dat drinken.

Comment

Originally posted by Morocius View Post
          Enige redenering?
          Het voedingscentrum adviseert 450 ml per dag (19-50 jr).
          Mijn redenering is dat je als sporter altijd meer nodig hebt. Vandaag dat ik
          denk dat 1.5 liter wel voldoende is.

Comment

Melk is overrated. Zeker in een cut

Comment

Originally posted by Hanoeman View Post

Niks mis met melk wat mij betreft, 1,5 liter kan makkelijk.
              Magere melk beter om af te vallen? onzin. Vet is niet slecht, ook al zou je dat nog zo graag willen.

Het Voedingscentrum is geen heilig iets, waar je je perse aan moet houden, zeker niet voor de echt sporters onder ons.

Comment

Ik doe 2 tot 3 x per week aan KT en 2 x per week 1 tot 2 tennissen. , Ik weet niet of ik dan als een echte sporter kan worden aangezien. moet ik eerlijk zeggen, dat ik nu een kg of 7 kwijt ben geraakt in 6 weken. , maar nu merk ik dat het een beetje stagneert, maar dat zou oook kunnen komen , dat ik de laatste twee weken in KT tot aan het gaatje ben geggaan, mischien toch een beetje spier massa!!

Mischien over schakelen op Yohurt drink met minder vet mischien ?

Gr

Comment

wat zou er in melk zitten wat goed voor je is?

gewoon water drinken.

Comment

Originally posted by vbezemer View Post
                    wat zou er in melk zitten wat goed voor je is?

gewoon water drinken.
                    Eiwitten en vetten. ( mits je geen magere melk hebt ) wat is er nu opeens mis met melk en moet je daarom water gaan drinken?

Ik beweer trouwens niet, dat melk een wondermiddel is.

Comment

"Milk is for babies!" - Arnold Schwarzenegger

Pak zelf ook alleen maar water eigenlijk alleen met me shake soms melk

Comment

Dus, wel melk , maar ehh Magere of halvolle melk ? , Ja ik drink het al jaren in redelijk hoeveelheden!!!

dus gelijk stoppen daarmee, zou ik redelijk gestresst van worden , vooral s'morgens!!

Als ik kijk naar mn lichaamsbouw heeft het mij geen slecht gedaan Borstomvang 123 cm ( het is alllen jammer dat mn buik omvang 121 cm is , maar daar werken we hard aan)

Comment

eens, alleen babies drinken in de natuur melk ! en zelfs die krijgen steeds vaker allergische reactie op melk.
                          44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                          ....

Comment

Melk is een goedkope en makelijke manier om hoogwaardige eiwiten binnen te krijgen, zolang je geen last heb van de neveneffecten is het een uitstekende voedingskeus.
                            He who keeps silent consents.

Comment

Originally posted by knoefje View Post
                              eens, alleen babies drinken in de natuur melk ! en zelfs die krijgen steeds vaker allergische reactie op melk.
                              Die allergische reactie heeft vaak met andere dingen te maken dan puur met melk, maar dat is een discussie die hier niet van toepassing is.

Wat ik dan opvallend vind , dat alle junior members op falstyr na dan, melk afwijzen en senior members niet sorry morocius!

Ik neem het nog even in beraad!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X