Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gisteren de eigenaar van de sportschool ook. Hij had nu eindelijk aspartaam-vrije wei. Hij helemaal blij.
Ik zei; ik heb er niet zon moeite mee. Nou, het was duidelijk. Hij wel! En ALLE positieve onderzoeken over zoetstof waren (in zijn ogen) gedaan uit opdracht van bv Unilever. Beetje jammer dat het gelijk zo zwart wit moet.
Maar, zulke kankerverwekkende troep wou hij toch echt niet in zijn sportschool hebben!!
Beetje jammer dat niemand dan klaagt over de zonnebank.
Gisteren de eigenaar van de sportschool ook. Hij had nu eindelijk aspartaam-vrije wei. Hij helemaal blij.
Ik zei; ik heb er niet zon moeite mee. Nou, het was duidelijk. Hij wel! En ALLE positieve onderzoeken over zoetstof waren (in zijn ogen) gedaan uit opdracht van bv Unilever. Beetje jammer dat het gelijk zo zwart wit moet.
Maar, zulke kankerverwekkende troep wou hij toch echt niet in zijn sportschool hebben!!
Beetje jammer dat niemand dan klaagt over de zonnebank.
Zekers. Of dat gelul over wat gezond is en rustig een pakje peuken roken.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment