visolie, hoeveel slikken ? in de Cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• visolie, hoeveel slikken ? in de Cut

Ik ga er vanuit dat deze vraag al een keer gesteld is, maar ik kon het met de zoekfunctie niet goed terugvinden.

Maar wat is een beetje de hoeveelheid visolie die je moet nemen, als je het niet uit je voeding kan ( wil ) Halen , ik gebruik nu 2 capsules per dag

te weining ? , teveel ?

en zit in de Cut.

Je moet zelf bekijken hoe je erop reageert. Beetje uitproberen dus.

Bij mij is het wel altijd zo dat ik na een aantal weken gebruik last krijg van slaperigheid (overdag)
    Dan stop ik een paar dagen totdat het over is. En dan begin ik opnieuw

Comment

Maakt niet uit of je bulkt of aan het cutten bent. Met de drie hoofd maaltijden 3-4 capsules per maaltijd. Dus een stuk of 9-12 op een hele dag.

Dit is een extra en heeft niks te maken met wat je uit je voeding haalt. Dus je moet gewoon naast inname viscapsules nog je reguliere voedingspatroon weg werken of je het nu wilt of niet.

Comment

9-12 caps
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Ik neem nu 6 gram per dag.

Je leest erg veel verschillende meningen over visolie, ik denk dat er nog niet genoeg onderzoek naar gedaan is. Wat ik al enkele keren gelezen heb is dat je minstens 2000gram EPA+DHA moet binnenkrijgen...
          @ ketIF

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
            Ik neem nu 6 gram per dag.

Je leest erg veel verschillende meningen over visolie, ik denk dat er nog niet genoeg onderzoek naar gedaan is. Wat ik al enkele keren gelezen heb is dat je minstens 2000gram EPA+DHA moet binnenkrijgen...
            2 kg?
            44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
            ....

Comment

Originally posted by knoefje View Post
              2 kg?

Comment

Ik gebruik de gelcapsules van MorEpa Plus© die bevallen mij zeer goed. Het is volgens mij echt een van de zuiverste visoliën die op de markt te vinden is!

Natuurlijk bevat het een hoge concentratie EPA/DHA waarvoor veel mensen het gebruiken.. maar dat is nog niet alles. MorEpa Plus© is tevens goed voor de gemoedstoestand, het concentratievermogen en stimuleert het immuunsysteem! Ik heb ook zeker het gevoel dat MorEpa Plus© mijn leerprestaties dit jaar al gunstig heeft beinvloed. Ik denk dat ik het altijd blijf gebruiken, ik kan niet meer zonder!

In de winkel is het tegen een zeer redelijke prijs te verkrijgen. Voor 120 gelcapsules betaalt u slechts €54,95!

Comment

9-12 capsules per dag heb ik vaker gehoord. Waar dit op gebaseerd is is mij echter een raadsel. Hebben jullie hiervoor ook een referentie naar een studie die deze dosis aanraad?

Comment

2000 mg
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by lbj23 View Post
                      . Voor 120 gelcapsules betaalt u slechts €54,95!
                      Wat dus verschrikkelijk duur is.

Comment

Originally posted by voyage View Post
                        Wat dus verschrikkelijk duur is.
                        de kwaliteit in betrekking nemende is dat vrij goedkoop kerel

Comment

Originally posted by voyage View Post
                          9-12 capsules per dag heb ik vaker gehoord. Waar dit op gebaseerd is is mij echter een raadsel. Hebben jullie hiervoor ook een referentie naar een studie die deze dosis aanraad?
                          Ja dat hebben we...ergens bedolven in alle topics. Je bent altijd welkom om te zoeken.

Wel een schaamteloos reclame blok daar. bijna 60 euro voor 120gel caps. Afschuwelijk prijs. Zelfs de Tuinen is niet zo prijzig. Gelukkig kan ik het via me stiefma tegen inkoop prijs kopen. Dan is het 1000caps voor 50euro

Comment

Yo dat zijn prettige prijzen.

Hoe dat zo?

Is het een vismadame?
                            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ze heeft een eigen praktijk. Dan krijg je van de kamer van koophandel de mogelijkheden spul via een speciale database tegen inkoop prijs te kopen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X