Fatburners

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fatburners

Hoi,
    Ik ben opzoek naar een fatburner die je ook kan gebruiken met borstvoeding,
    Ik heb mijn borstvoeding afgebouwt naar 1 a 2maal per dag en dat is laat in de avond en nacht dat ik het nog geef.

Na mijn zwangerschap is er heel wat blijven hangen bij mn buik.
    Vroeger woog ik 48 kilo en nu 58.
    Ik zou zo graag mn buikje weg willen hebben.
    Ik ben nu wel minder gaan eten.
    Alleen de eetbehoefte komt ook steeds terug ook omdat het voeden nog energie uit me trekt.

Ik heb nu gelezen over Stackers maar daar mag je niet bij zogen.
    Zijn er wel andere hulpmiddelen die effect hebben en die ook mogen?

Alvast bedankt!

Groetjes!

Qua afvallen geld hetzelfde voor jouw als de anderen. Lees zomersticky mbt het stuk over voeding. En dan het stukje over training. Fatburners heb je niks aan als sport en voeding niet in orde zijn. Het zijn geen wonder middeltjes en alleen een minimale boost welk je alleen merkt als de rest in orde is.

Minder eten is niet de oplossing ondanks populair geloof. Het enige wat je doet is je lichaam naar de knoppen helpen en mensen met idiote dieten zoals sonja bakker rijker maken.

Daarnaast ben je ook erg licht. Ben je 1.50m ofzo qua lengte? Anders ben je veel te licht en zou ik eerder goed gaan eten en sporten om iets qua spieren aan te komen en strakker in het vel te zitten.

Wat telt voor mannen, telt ook voor vrouwen. Dus lees aub Zomersticky.

Comment

ik ga het lezen,
      Dat is dat onderste bij jouw tekst?

Ja ik ben 1,60.
      Had ik er niet bijgezet sorry.

in ieder geval bedankt!

groetjes jeanette

Comment

Jep, dat is de link onderaan zijn tekst.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zou geen burners gaan nemen . Vaak is het zo dat vrouwen na de zwangerschap wat aankomen. Probeer het met een goed voedselschema. En je moet je lichaam ook wel wat meer tijd gunnen na de bevalling.
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Stackers... gevaarlijke pillen als je zwanger bent. Ik gebruik ze zelf maar geen overdosis, 1tje per dag 1 uur vantevoren voor je gaat trainen maar met Stackers poep je wel alles uit haha en krijg je adrealine kick..

Gr. Baris.

Comment

Originally posted by Baris Yalcin View Post
              Stackers... gevaarlijke pillen als je zwanger bent. Ik gebruik ze zelf maar geen overdosis, 1tje per dag 1 uur vantevoren voor je gaat trainen maar met Stackers poep je wel alles uit haha en krijg je adrealine kick..

Gr. Baris.
              En dat komt dus ook in de moeder melk, zal niet de bedoeling zijn mag ik aannemen... Niets pillen, naturall is the way..

Comment

Hoelang is het geleden dat de kleine geboren is?
                Je lichaam heeft nl zeker 9 maanden nodig om volledig te herstellen. Gun jezelf dus ook de tijd.
                Lekker gaan sporten, goed eten...beter dan die chemische bende joh.
                Stats: 33 jaar, 78 kg, 1,76, bf: 14%.
                DL 120, SQ 110, BP 90.

Comment

Originally posted by martijndegraaf View Post
                  Hoelang is het geleden dat de kleine geboren is?
                  Je lichaam heeft nl zeker 9 maanden nodig om volledig te herstellen. Gun jezelf dus ook de tijd.
                  Lekker gaan sporten, goed eten...beter dan die chemische bende joh.
                  Kompleet mee eens, gun jezelf de tijd, sport, maar ook rust, je lichaam heeft het zwaar te verduren gehad tijdens de zwangerschap, is een serieuze belasting voor je geweest, ook hormonaal.
                  Zou inderdaad op de natuurlijke wijze te werk gaan, en geduld hebben.

Sterkte!

Comment

De wijze die ik vermeldde is wellicht "traag", maar heeft wel het meest blijvende effect op langer termijn. Grote stappen thuis met fatburners en ramp dieten zoals Sonja Bakker e.d. brengen je alleen maar verder van huis.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                      En dat komt dus ook in de moeder melk, zal niet de bedoeling zijn mag ik aannemen... Niets pillen, naturall is the way..
                      kdeed anderhalf jaar naturel :P maar moet ff bij paar plaatsen wat kwijt

Comment

zeker geen stackers waar efidrine of ephedra extract of whatever in zit.
                        Dat wil je echt niet door geven aan je zuigeling.
                        Ligt ie dalijk te stuiteren in zijn wiegje.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                          zeker geen stackers waar efidrine of ephedra extract of whatever in zit.
                          Dat wil je echt niet door geven aan je zuigeling.
                          Ligt ie dalijk te stuiteren in zijn wiegje.
                          bestaat ook niet meer he.
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

klopt... Maar ik heb nog een pot hier staan..

En weet ook nog wel een adresje waar je ze krijgt..
                            Dus je weet nooit waar mevrouw bij uitkomt.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                              bestaat ook niet meer he.
                              ephedrine wel toch?
                              Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X