vraagje cardio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraagje cardio

Hey hallo ,

Ik wil zo snel mogelijk afvallen ,voeding let ik op .

Wat zouden jullie aanraden ? 20 min net wakker cardio en s avonds 40 min cardio...of.... 20 min HIIT?

B.v.d

Ro

Kracht training. Cardio is minder belangrijk en zou ik pas na een paar weken eventueel toevoegen in 3x 20mins HIIT na een kracht sessie.

Comment

Krachtrainig doe ik er al bij , had eerst een schema van niks..was elke dag bezig en gaf mn spieren geen rust .Nu doe ik krachttrainig om de dag en zorg ervoor dat ik een spiergroep maar 2 keer in de week belast ...Cardio doe ik er al de hele tijd bij elke dag...Eerst maar 30 min s avonds , nu in de ochtend dus 20 min en s avonds 40 .

Ben nu zo rond de 5 maanden bezig ..van 95 kg naar 83 kg gegaan ...2 weken op vakantie geweest en nu zit ik weer rond de 87. Voorheen ging er 1 kg per week af...Nu gaat het allemaal wat minder snel, vandaar dat ik dacht dat een kleine aanpassing wel goed zou zijn.

Comment

Originally posted by Sinister View Post
        Krachtrainig doe ik er al bij , had eerst een schema van niks..was elke dag bezig en gaf mn spieren geen rust .Nu doe ik krachttrainig om de dag en zorg ervoor dat ik een spiergroep maar 2 keer in de week belast ...Cardio doe ik er al de hele tijd bij elke dag...Eerst maar 30 min s avonds , nu in de ochtend dus 20 min en s avonds 40 .

Ben nu zo rond de 5 maanden bezig ..van 95 kg naar 83 kg gegaan ...2 weken op vakantie geweest en nu zit ik weer rond de 87. Voorheen ging er 1 kg per week af...Nu gaat het allemaal wat minder snel, vandaar dat ik dacht dat een kleine aanpassing wel goed zou zijn.
        Dan heb je wel je best gedaan zeg, 4kg in 2 weken erbij.. Zal weer ff duren eer je lichaam weer omschakeld.. Na n weekje of zo zal het wel weer overgaan naar afvallen... 4 kilo in 2 weken is wel n beetje te gek he?

Comment

Als je al 5 maanden bezig bent is je metabolisme minder. Ik stel voor dat je voor de winter net boven onderhoud gaat eten zodat je metabolisme weer aanwakkerd. Dan na de winter weer opnieuw gaan cutten.

Comment

Haha...die 4 kg had ik er heel makkelijk bij hoor...gewoon echt vakantie ...nergens op letten en bijna geen beweging..

Maar dus net iets boven mn behoefte zitten...dat betekend dus niet meer afvallen , kreeg er nou net zo n kick van
            Last edited by Sinister; 03-10-2009, 20:49.

Comment

Is 2 maanden stoppen met cardio misschien een optie?

Comment

Originally posted by Sinister View Post
                Is 2 maanden stoppen met cardio misschien een optie?
                En hetzelfde blijven eten bedoel je?

Ik zou gewoon paar weken boven onderhoud eten, veel vet zal je echt niet aankomen als je clean eet.
                Groeten

Comment

Ja , misschien iets boven behoefte eten maar gewoon even stoppen met cardio ..nou doe ik het nog elke dag ..misschien heeft dat nu ook nog maar weinig zin en als ik dan over 2 maanden weer begin dat het dan weer wat meer zin heeft ....

Comment

Verschilt per persoon, ik ben 24kg afgevallen met zeer beperkt aantal uren cardio, ik vond het niet nodig. Maar als jij het fijn vindt en denkt dat het werkt moet je ermee door gaan, als je denkt dat het beter is even te stoppen, tja dan kan je dat ook doen.
                    Groeten

Comment

Tja ik weet het niet zo goed, voorheen ging er een 1kg per week af, nu gaat het niet meer zo snel ...kan natuurlijk ook zo zijn dat het laatste gedeelte niet meer zo snel gaat en dat het vetverlies en het spieren erbij krijgen elkaar opheft ofzo ? Bij mn buik zit nog het meeste vet maar weet ook dat het daar ook het langste blijft zitten , maar wil er zo snel mogelijk vanaf.

Comment

Heb geduld. 0.5-0.7kg verlies per week is goed. Bij mij leek het rond de 16% visueel ook stil te staan en na een tijdje ging het opeens weer heel snel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X