iemand ervaring met een hoog BF% ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• iemand ervaring met een hoog BF% ??

Ik heb een vrij hoog BF percentage, volgens intenet berekeing 36 % en volgens de weegschaal 26.5%.

Ik geloof liever het laatste!!

Ik ben nu aan cutten aL maand of 4 je ziet duidelijke progressie, de spieren worden al redelijk duidelijk zichtbaar, ( behalve mijn buik uiterraard) . maar ik ben in twee maand ongeveer van 129 Kg naar 120 Kg gegaan, maar sinds twee maanden maar 1 kg afgevallen!,

nu is mijn vraag heeft iemand ervaring hoe lang het kan duren voordat het gewicht weer af gaat nemen ? kijk mijn kleding gaat steeds ruimer zitten , maar val echt geen pond meer af !!

Iemand daar toevallig ook ervaring mee ?

Klopt je voedingsschema en je training?
    Groeten

Comment

JA zover was ik al, ik kijk al een poosje mee!!, en geloof me dat klopt wel !!

Comment

Ik begrijp wat je bedoelt!!

Je moet ook niet zozeer dat gewicht kijken is mijn tip.
        Als je kleding beter gaat zitten en je ziet je spieren en/of aders beter doorkomen, wil dat zeggen dat je afvalt.

En hoe je eruitziet en hoe je je voelt is veel belangrijker dan dat gewicht.
        I'm in transformation mode!!!!

Comment

Dat je gewicht stagneerd kan misschien te maken hebben dat je spiermassa aanzet en toch vet verliest.. want dat kan best bij een beginner. wat hiervoor al vermeld is hou spiegel aan als maatstaaf voorlopig

Comment

Je mag niet te lang aan Ă©Ă©n stuk cutten. Ga eens een week of 2 a 4 licht bulken of op onderhoud eten. Je lichaam "went" aan het mindere eten. Even meer eten zal het terug wakker schudden.
            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by rvanweel View Post
              Ik heb een vrij hoog BF percentage, volgens intenet berekeing 36 % en volgens de weegschaal 26.5%.

Ik ben nu aan cutten aL maand of 4 je ziet duidelijke progressie, de spieren worden al redelijk duidelijk zichtbaar, ( behalve mijn buik uiterraard) . maar ik ben in twee maand ongeveer van 129 Kg naar 120 Kg gegaan, maar sinds twee maanden maar 1 kg afgevallen!,

nu is mijn vraag heeft iemand ervaring hoe lang het kan duren voordat het gewicht weer af gaat nemen ? kijk mijn kleding gaat steeds ruimer zitten , maar val echt geen pond meer af !!

ik kom van 101 naar 89 en een % van 27% naar 18%, het enige dat psychologisch helpt nu ik stagneer en weer zwaarder word is het opmeten van al je maten nek, bovenarmen, onderarmen, polsen, borst, buikomvang, bovenbenen, kuiten en enkels. Hier aan zie ik dat buikomvang afneemt en de rest toe dus ik ga door op ingeslagen weg.
              44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
              ....

Comment

Als je naar me profiel gaat en dan in me fotoalbum zie je een samen gestelde foto van begin en een jaar later. In het begin was ik 112kg bij 28% en jaar later 82kg bij 13%. In begin verlies je gewoon veel omdat je veel vocht hebt te verliezen. Na een tijdje ga je steeds minder snel en dan is 0.5-0.7kg per week een moei doel om te verliezen. Ga je sneller heb je kans op los huid aan het eind en hoogstwarschijnlijk volg je dan een crash dieet waardoor je later een jojo-effect krijgt en weer vetter wordt dan toen je begon.

Zorg dat je voeding en sport klopt. En neem om de 2-3 maanden even 2 weken "rust" en eet dan qua kcal op onderhoud. Ga dan weer onder onderhoud zitten voor een 2 maanden. Net zolang tot je het doel hebt bereikt.

Ter motivatie is het meetlint en camera een goed middel. Om de week in het weekend als je wakker wordt, zonder ontbijt en alleen naar het toilet. En dan meteen progressie foto's maken in dezelfde poses als de keer er voor zodat je kan vergelijken. Neem ook met een meetlint de omvang op zoals hierboven vermeld.

Comment

Originally posted by rvanweel View Post

Wees niet bang, de internet berekening klop helemaal niet.. Hoe meer je weegt, hoe meer die afwijkt.Hij geeft bij al mij 25% afwijking . En je weet de weegschaal is ook niet zuiver..Door je training krijg je ook zwaardere spieren, dus die wegen ook weer mee. Je zegt het zelf al, je kleding gaat nu steeds ruimer zitten.. Ook ben ik het eens met de anderen die al zeggen, niet te lang aaneen cutten.. Succes rvanweel, en niet de moed opgeven he....

Comment

Een nauwkeurige manier om even vlug een ruwe schatting te nemen is gewoon je lengte. Bij 1.78 is dat zo'n 78cm qua navel omtrek 10% en netjes. Elke 2cm erbij is 1% vet. Het is niet super nauwkeurig, maar wel een stuk precieser dan de elektronische weegschalen en websites.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X