Revius' 2e cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Shredmaster View Post
    Dat gewicht zou ik je zekers niet geven. Zou minder zeggen, maar je bent ook groot.

Succes met je cut
    Dat begrijp ik inderdaad, moet ook zeggen dat me benen het meeste gewicht dragen volgens mij
    Zoek al een tijdje naar een meetlint maar kan er maar geen 1 vinden, dus kan het niet echt opmeten nu.
    Groeten

Comment

Succes bro!
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Suc 6 man. Hopelijk gaat het zoals jij het wil. Nou jah in een dag 10% verlagen zou ook wel leuk zijn.
        Maar dat kost ook wat geld.

Comment

Originally posted by sch00m View Post
          Succes bro!
          Thanks, komt goed

Originally posted by LittleMofo View Post
          Suc 6 man. Hopelijk gaat het zoals jij het wil. Nou jah in een dag 10% verlagen zou ook wel leuk zijn.
          Maar dat kost ook wat geld.
          Haha, hoe kom je hier nou weer zomaar bij?
          Groeten

Comment

Liposuctie, was als geintje bedoeld. Als ik er het geld voor had deed ik het.

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
              Liposuctie, was als geintje bedoeld. Als ik er het geld voor had deed ik het.
              Flapdrol.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

zo zie je maar weer dat gewicht vrij weinig zegt.

Ik ben 4 cm korter en weeg ook 100kg (wel stuk lager vet) maar kwa fysiek ben ik iets verder.

Suc6 met je cut maar schop de bananen eruit!

Comment

Sinds gisteren eigenlijk begonnen met dit schema ongeveer, kwam qua groente op school nog niet echt uit helaas.
                  Vandaag sloeg de weegschaal 104,4kg aan, begin al wat kwijt te raken (was vorige week 105,5 max).
                  Altijd fijn om wat vocht kwijt te zijn .

Vandaag ook Ultra Fine Scottish Oats, van bulkpowders, binnen gekregen. Goed spul voor het ontbijt, gemalen havermout, wordt niet dik en het smaakt goed door de whey shake.
                  Groeten

Comment

Net even die foto's gezien. Je moet echt veel kilo's aan je lichaam hebben voor dat er echt veel massa te zien is. Ik vind wel dat het er al netjes uit ziet, zeker voor de leeftijd. Je hebt nog veel jaren om hard te knallen ! Succes met je cut

Comment

Vandaag sloeg de weegschaal 102,9 aan, altijd leuk, maar toch ben je bang te veel te snel te verliezen. Gelukkig weet ik zeker dat dit vocht is, altijd fijn om dat weer kwijt te zijn.

Een paar wijzigingen in me eetschema gaan doorgevoerd worden.
                      Mijn ontbijt is voortaan 40gr whey, 80gr havermeel (Ultra Fine Scottish Oats) + 400ml melk

De laatste maaltijd voor de training (kwark, havermout, bananen) wordt 200gr kip, melk + havermeel.
                      's avonds ipv kipfilet voor het slapen ga ik casseine shakes nemen, me moeder vindt het niet fijn om nog meer vlees te moeten halen en dat moet ik maar respecteren.

De 'avondmaaltijd' met rijst en vis en groenten zal elke keer wat anders zijn qua vlees/vis, vooral kip/rund/panga/zalm.

Als ik met dit schema vet blijf verliezen houd ik het zo, anders zal ik waarschijnlijk wat melk schrappen bij de oats en dat vervangen voor water.
                      Groeten

Comment

is dat havermeel toevallig van xxl?
                        160kg squat
                        225kg deadlift
                        130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                          is dat havermeel toevallig van xxl?
                          Nope, zij hebben het ook, is dezelfde shit, maar ik heb het van bulkpowders.co.uk, een stuk goedkoper

Heb voor 10kg + 200caps caffeine (200mg) + shakebeker + verzendkosten 45 euro betaald, terwijl het bij XXL 25 euro voor 5kg is.

Kreeg het binnen een week binnen, het is echt chill spul.
                          Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                            Nope, zij hebben het ook, is dezelfde shit, maar ik heb het van bulkpowders.co.uk, een stuk goedkoper

Heb voor 10kg + 200caps caffeine (200mg) + shakebeker + verzendkosten 45 euro betaald, terwijl het bij XXL 25 euro voor 5kg is.

Kreeg het binnen een week binnen, het is echt chill spul.
                            dacht al, die is gek
                            160kg squat
                            225kg deadlift
                            130kg benchpress

Comment

Op hoeveel cals zit je nu dan eingelijk ?

Comment

rond de 3400-3500 volgens mij op trainingsdag, moet me moeder behoeden van het eten van de snoepvoorraad dus eet ik het maar op, nee zonder gein, 3200 uit standaard schema en misschien nog iets extra's erbij ergens rond de workout, vrout of zo.
                                Als dit niet werkt ga ik wat lager, nogal simpel.
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X