mitotropin + antidepresivva?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hij gebruikt n as die vocht wegtrekt uit je gewrichten, heel slim om daar alcohol bij te nemen.. Van alcohol droog je namelijk ook uit... Hij is heel lekker bezig zo

Comment

Originally posted by Revius View Post
      Ik zou even wat reviews lezen op verschillende boards en dan kijken of mensen echt last hebben gehad van die sides
      heb ik zojuist gedaan en er word vooral geklaagd over uitdroging. Hele flinke hoofdpijnen en veel moeten urineren. Het schijnt ook dat mitotropin, schildklier bevat. Ben nog aan het verder zoeken en al zijn sommige enthousiast over het product zie ik toch aardig wat negatieve info.

er was zelf iemand die voor die 30 dagen 18% bf had en na de "kuur" zelfs 20% had. En volgens die persoon had ze volgens mij niet echt veel veranderd aan haar voeding.

Ook krijg je een boekje bij de mitotropin waarin gezegd word dat je minimaal 5x Cardio moet doen en het liefst elke dag. Dit past toch niet bij een BB die alleen maar KT doet.

En zo is er best veel over te vinden van het product.

Comment

Houd er idd wel rekening mee dat niet iedereen het juist gebruikt.
        Veel hebben geen goede voeding of goede training, het is ook niet alleen voor BB bedoeld.
        Groeten

Comment

Ik heb geen enkele bijwerking gehad bij mitotropin, en ik heb geen 5x per week cardio gedaan etc. Het is onzin om je zo te focussen op dat boekje.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Ik heb geen enkele bijwerking gehad bij mitotropin, en ik heb geen 5x per week cardio gedaan etc. Het is onzin om je zo te focussen op dat boekje.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X