Afvallen 21 Killo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Knulletje View Post
    Ja maar Vincent lees eens het begin. 21killo ja dat staat er 21killo afvallen.. Hij wil van 24 naar 13% dat is 11% dat betekent toch echt dat je dan 190kg weegt op dit moment.

Misschien vindt hij zichzelf te gespierd en wil hij ook spieren afvallen?

Comment

Daar ben je een mens voor.
      Maar 160 of 190kg het is beide heel ongeloofwaardig.
      Daarom denk ik dat de fout helemaal niet bij jou ligt, maar bij de starter. Daar zit het al niet goed.
      21kg afvallen was zijn start, dat staat erboven.
      Kijkend naar de kracht stats, klopt het hele verhaal niet meer.
      Niet jij of ik zijn fout. Nee hijzelf doet iets verkeerd. In zijn beredenering of in zijn berekening.
      Straks plaatst hij nog dat hij nu rond de 90kg weegt hahaha.
      Of het is een test, of dat we wel opletten.

Comment

Ik weeg 110 met BV van 24% op zoon weegschaal gemeten en nou vergeleek ik mij met iemand met het zelfde ligaam even sterk met een BV van 12 en dat vond ik ook mooi maar ja zo kan je niet rekenen maar ik wil eigenlijk voor mijn 18 nog keertje mee doen met Nk en een record neerzetten in de -100 heb ik hem al in friesland bij de sub junioren -18 dus ja en ben iemand die van het kijken naar eten al dik word hehe!

Comment

Ga je wel naar school?
          Ik hoop dat je er in het echt niet uitziet als in je avatar.
          the one and only tabata overlord

Comment

Friesland college volgens mij of friese poort

Comment

Nou toen was ik 15 en friesepoort hehe

Comment

Speciaal voor de topicstarter: ..............................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,
                Alsjeblieft! Wees niet bang om ze te gebruiken, ze bijten echt niet.

Comment

Originally posted by Michael Osinga View Post
                  Ik weeg 110 met BV van 24% op zoon weegschaal gemeten en nou vergeleek ik mij met iemand met het zelfde ligaam even sterk met een BV van 12 en dat vond ik ook mooi maar ja zo kan je niet rekenen maar ik wil eigenlijk voor mijn 18 nog keertje mee doen met Nk en een record neerzetten in de -100 heb ik hem al in friesland bij de sub junioren -18 dus ja en ben iemand die van het kijken naar eten al dik word hehe!
                  Die weegschaal klopt voor geen meter.
                  Opnieuw meten met een tang en op alle punten.

Zou het kloppen dan heb jij een Vetvrije massa van 83.6kg. Helemaal niet zo verkeerd.
                  Maar 11% zakken zou betekenen dat je nog 97.9kg zal wegen.
                  Als alles klopt hoor. zoals je bf% wat al bijna niet kan. Via een weegschaal.

Hoe kom je dan aan het idee 21kg afvallen?
                  Je weegt 110, haal daar 21kg vanaf dan heb je knap spieren ingeleverd makker.

Comment

Ja dat hoor ik overal dat je veel spiermassa inlevert ik weet het uit ervaring dat dat zo is maar ja 89 kilo zou ik wel graag willen zit ook over andere dingen na te denken maar ja blijft moelijke stap wat ik nu heb heb ik op die sups na natuurlijk en ja blijft moelijk kan ik mijn naam hier ook veranderen trouwens dan kan ik ook wat vrijuit praten heheh!

Comment

Wat zit je nu te lullen man, ik vertel je net dat je er al overheen zit.
                      Bij 13% weeg je nu al 97.9kg. Hoef je alleem nog maar te dalen in vet. De massa heb je al.
                      Anders moet je om 89kg ook nog eens 9kg spier inleveren.
                      Begrijp je het niet, of wil je het niet begrijpen?

Comment

tjah ik begrijp je wel maar iets minder aseptief is ook wel en optie excuse ben ook net wakker!

Comment

ik denk niet dat hij spiermassa zo boeiend vindt. Wil gewoon een bepaalde gewichtsklasse bereiken voor hardlopen of wat voor sport hij dan ook doet.

Comment

ja die vind ik wel boeiend juist moet alleen wat droger worden dat is de hell liefst met spiergroei wil nog een keer aan NK Bankdrukken mee doen voor ik 18 word en dan een recordje neerzetten als het kan!

Comment

alles qua voeding en zo staat in zomersticky uitgelegd. leef je uit.

Comment

Originally posted by Michael Osinga View Post
                                tjah ik begrijp je wel maar iets minder aseptief is ook wel en optie excuse ben ook net wakker!
                                Dat kan ik vanaf hier niet zien, of jij net wakker bent.
                                Maar ik doe mijn goddelijke best je iets uit te leggen, en als je daar dan overheen leest is dat geheel niet mijn probleem.
                                Jij hoeft alleen maar 11% in vet te zakken dan zit jij aan de 13% die jij zelf wenst. En weeg je nog 97.9kg bij 13%bf.
                                Je hoeft geen 21 kg af te vallen om aan die 13% te komen.
                                Je moet gewoon afvallen met zoveel mogelijk spier behoud, meer niet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X