Heren en dames,
Inmiddels ben ik al enige tijd bezig, en ik heb aardig wat kracht op gebouwd.
Ik train vooral om sterker te worden in het algemeen en voor mountainbiken.
Over 2,5 maand ga ik een zware tocht rijden in de Alpen van 7 dagen. Minder gewicht en snelle klimmen, en ja in de alpen moet je toch wel wat klimmen dacht ik zo
Nu wil ik 5 tot 8 kilo kwijt in 2,5 maand en ik wil natuurlijk zo min mogelijk kracht verliezen.
Ik train 3 keer in de week KT. Ik heb mijn trainingschema veranderd naar een schema waarbij ik elke training de grote spieren pak en varieer met biceps, triceps en schouders.
In dit schema doe ik 2 setjes per oefening van 10 herhallingen met 30 sec. rust er tussen. Als ik alle oefeningen heb gehad her haal ik het nog eens.
Ik heb het gisteren voor het eerst gedaan en ik was echt gesloopt en in notime klaar!
Schema van gisteren:
2 x dit schema (30 seconden rust tussen setjes en oefening):
2 been oefengingen 2 x 10
2 rug oegeningen 2 x 10
1 borst 2 x 10
1 buik 2 x 30 seconde plank (voor corestab een must)
1 triceps 2 x 30 sec
Einde 2 minuten rust en weer van voor!
Daarnaast ben ik bezig met een nieuw voedingschema op basis van carbcycle. Hier ga ik op de fietstraindagen hoog in carbs en lager in vet. Op KT dagen gemiddeld en op niet traindagen op laag cabrs hoog vet en eiwit.
Het schema zal ik in de loop van de week plaatsen.
Wat zijn de eerste gedachtes hierbij?
gr
N2
Inmiddels ben ik al enige tijd bezig, en ik heb aardig wat kracht op gebouwd.
Ik train vooral om sterker te worden in het algemeen en voor mountainbiken.
Over 2,5 maand ga ik een zware tocht rijden in de Alpen van 7 dagen. Minder gewicht en snelle klimmen, en ja in de alpen moet je toch wel wat klimmen dacht ik zo
Nu wil ik 5 tot 8 kilo kwijt in 2,5 maand en ik wil natuurlijk zo min mogelijk kracht verliezen.
Ik train 3 keer in de week KT. Ik heb mijn trainingschema veranderd naar een schema waarbij ik elke training de grote spieren pak en varieer met biceps, triceps en schouders.
In dit schema doe ik 2 setjes per oefening van 10 herhallingen met 30 sec. rust er tussen. Als ik alle oefeningen heb gehad her haal ik het nog eens.
Ik heb het gisteren voor het eerst gedaan en ik was echt gesloopt en in notime klaar!
Schema van gisteren:
2 x dit schema (30 seconden rust tussen setjes en oefening):
2 been oefengingen 2 x 10
2 rug oegeningen 2 x 10
1 borst 2 x 10
1 buik 2 x 30 seconde plank (voor corestab een must)
1 triceps 2 x 30 sec
Einde 2 minuten rust en weer van voor!
Daarnaast ben ik bezig met een nieuw voedingschema op basis van carbcycle. Hier ga ik op de fietstraindagen hoog in carbs en lager in vet. Op KT dagen gemiddeld en op niet traindagen op laag cabrs hoog vet en eiwit.
Het schema zal ik in de loop van de week plaatsen.
Wat zijn de eerste gedachtes hierbij?
gr
N2