Melk is goed voor elk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Melk is goed voor elk?

Hela,
    Ik dacht altijd dat melk goed voor je was. Ook tijdens het cutten. Calcium was toch goed voor de verbranding? Of is dit inmiddels al achterhaald?

Ik zat namelijk aardig vast, terwijl ik een goed schema volgde.

Ik heb vervolgens de melk eruit gekieperd en alles vervangen door water. Brinta met water, shakes met water en tonijn ipv kwark.

Dit werkte echt als een trein!! En dan heb ik mijn junkdag er gewoon in gehouden.

N2
    Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Sowieso is zuivel minder relaxt als je aan het cutten bent, feit dat je nu als een trein gaat is gewoon omdat je cals hebt lopen schrappen en melksuikers
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

ik heb mijn hele leven echt bijna 300 van de 365 dagen per jaar melk gedronken. als ik dat uit mijn schema zou halen en vervangen. zou ik dus meer vooruitgang boeken in de cut?

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
        Sowieso is zuivel minder relaxt als je aan het cutten bent, feit dat je nu als een trein gaat is gewoon omdat je cals hebt lopen schrappen en melksuikers
        Is niet alleen met melk, is met alle zuivelproducten.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
          Is niet alleen met melk, is met alle zuivelproducten.
          Dat zeg ik...

ik heb mijn hele leven echt bijna 300 van de 365 dagen per jaar melk gedronken. als ik dat uit mijn schema zou halen en vervangen. zou ik dus meer vooruitgang boeken in de cut?
          Jullie lezen verkeerd, tuurlijk cut je dieper als je melk vervangt door water je haalt immers gewoon caloriën weg waarvan een deel bestaat uit melksuikers (SUIKER). Als jij per dag 50gr suiker in je koffie doet en je haalt dat weg val je toch ook af (mits rest constant). Melk moet je niet vervangen door water maar door iets met dezelfde macro's.

Vergeet niet dat melk maar 3,5gr eiwitten heeft t.o.v. 5gr melksuikers per 100ml
          Last edited by Yawgmoth; 17-04-2010, 12:31.
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
            Dat zeg ik...

Hee.....verkeerd gelezen
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ok dat wordt dus Brinta met water proberen in plaats van melk..Benieuwd of dat een beetje te eten is! Hoe zit het trouwens met kwark en karnemelk in de cut? Kun je karnemelk ook beter vervangen door water en kwark door bijv. tonijn zoals numbro2 schrijft?

Comment

Originally posted by Polly81 View Post
                Ok dat wordt dus Brinta met water proberen in plaats van melk..Benieuwd of dat een beetje te eten is! Hoe zit het trouwens met kwark en karnemelk in de cut? Kun je karnemelk ook beter vervangen door water en kwark door bijv. tonijn zoals numbro2 schrijft?
                Niet doen, tenminste als je niet over je nek wilt gaan. Als je karnemelk wilt vervangen voor water moet je iets extra's eten om nog aan die voedingsstoffen van karnemelk te komen, als het teminste in je schema past.
                Kwark door tonijn vervangen kan.
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Boelshit, gewoon met water en whey drinken die Brinta.

Bitches.
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post

Bitches.
                    Gore troep wordt het met water. Maar als je er tegen kan..qua voedingswaarden is het zwaar ok.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Wat Yawg zegt. Verder scheelt het iets aan vocht, maar boven de 12% boeit dat te weinig.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Gore troep wordt het met water. Maar als je er tegen kan..qua voedingswaarden is het zwaar ok.
                        Shakebeker + whey + brinta + water + sappie.

What is all the fuzz about.
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Bitches.
                          kan best inderdaad is wel ff wennen mar vind de melk kcal veel te makkelijk, en blijkt dat ik toch wel ruft melk of niet

Comment

Shakebeker + whey + brinta + water + sappie.

What is all the fuzz about.
                            Hierover: niet iedereen krijgt het voor mekaar die bocht naar binnen te gieten.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Verondersteld dat het bocht is he..

Binnen 5 minuten opdrinken na bereiden, anders beton.

Als je dit niet wegkrijgt, ben je een watje.
                              Zo.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X