Mmmm dat doet mij weer twijfelen om niet zondag de Black Cats te gaan proberen, maar om die Fast Diet er even in te houden, kijken of ik hetzelfde heb.
Genjuro's final phase
Collapse
X
-
het doet nog zeer weinig voor mij.
Heb een cheat-weekend gehad met een trouw die ik vergeten was en uit te gaan zaterdag
stond terug op 104,5 deze ochtend. Maar met pizza, chips en veeeel ijs mag ik niet klagen.the one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by Revius View PostIk las dat geranamine eigenlijk vrij weinig doet voor de vetverbranding, enkel wat energie en vochtafdrijving. Weet jij hier meer van?
ik ben al een hele voormiddag info op aan het zoeken, ik vind barweinig studies of informatie terug.
Hongerstillend effect is hetgene waar ik hetvoor zou nemen.the one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by Revius View PostZelfde hier, krijg er geen eens energie meer van
Het is eerder iets om te nemen om uit te gaan imo. De feel-good van de eerste 2 keer waren zéér nice, en dan heb je geen duurdere middelen of alcohol nodig
Dit weekend ga ik het proberen, heb gisteren 2 tabs genomen als studie-aid, toch iets betere concentratie gehad maar niks om over naar huis te schrijven. Daarvoor was het al van zondag geleden, dus morgen zou het toch terug goed moeten werken.the one and only tabata overlord
Comment
-
wat een doffer gisteren, na 4 pillen voelde ik echt noppes, 2 uur na inname zonder moeite gaan slapen.
Dat spul begint echt een faal te worden, gewenning is veel te sterk en vlug.
Ik heb spijt dat ik er 3 potjes van gekocht heb...the one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by Genjuro View Postnee, dat zijn verhoudingen perfect zijn. Probeer eens 1 achterlopende spiergroep te vinden in wat we zien(benen weet ik niet)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment