Genjuro's final phase

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mmmm dat doet mij weer twijfelen om niet zondag de Black Cats te gaan proberen, maar om die Fast Diet er even in te houden, kijken of ik hetzelfde heb.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Zal wel een combinatie van de dip van het supplement en low carb zijn of niet?
      Neem aan dat een goedverkopend product niet iedereen een keiharde dip geeft.
      Groeten

Comment

• voel me al een pak beter vandaag.

Ik denk ook dat het een combo veel caffeine/water loss/fast diet/low carb was.

Vandaag gaan we maar eens een dagje gewoon doen dan. Ms deze avond stappen op fast diet...
        the one and only tabata overlord

Comment

• Hoezo geen GHB eigenlijk meer? Nam je dat om te stappen of puur voor bb?

Comment

• Inmiddels derde dag fast diet voor mij, no crash (yet). Jouw crash is weer over?
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• het doet nog zeer weinig voor mij.

Heb een cheat-weekend gehad met een trouw die ik vergeten was en uit te gaan zaterdag

stond terug op 104,5 deze ochtend. Maar met pizza, chips en veeeel ijs mag ik niet klagen.

Comment

• Vandaag op 3 caps voelde ik er ook niks van. Nu las ik dat je zei dat Geranamine (of hoe de spelling ook is), een lichte variant van ephedrine is.
                Zou dit ook betekenen dat je daar vrij mild op reageert?
                Groeten

Comment

• Ik las dat geranamine eigenlijk vrij weinig doet voor de vetverbranding, enkel wat energie en vochtafdrijving. Weet jij hier meer van?
                  Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                    Ik las dat geranamine eigenlijk vrij weinig doet voor de vetverbranding, enkel wat energie en vochtafdrijving. Weet jij hier meer van?

ik ben al een hele voormiddag info op aan het zoeken, ik vind barweinig studies of informatie terug.

Hongerstillend effect is hetgene waar ik hetvoor zou nemen.

Comment

• Zelfde hier, krijg er geen eens energie meer van
                      Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                        Zelfde hier, krijg er geen eens energie meer van
                        dat krijg ik wel, alleen zeer vlug gewenning.

Het is eerder iets om te nemen om uit te gaan imo. De feel-good van de eerste 2 keer waren zéér nice, en dan heb je geen duurdere middelen of alcohol nodig

Dit weekend ga ik het proberen, heb gisteren 2 tabs genomen als studie-aid, toch iets betere concentratie gehad maar niks om over naar huis te schrijven. Daarvoor was het al van zondag geleden, dus morgen zou het toch terug goed moeten werken.

Comment

• wat een doffer gisteren, na 4 pillen voelde ik echt noppes, 2 uur na inname zonder moeite gaan slapen.

Dat spul begint echt een faal te worden, gewenning is veel te sterk en vlug.

Ik heb spijt dat ik er 3 potjes van gekocht heb...

Comment

• Wel apart. Ik merk wel iets van gewenning, maar echt niet veel.

Comment

• Zelfde hier, denk dat ik er maar mee kap en misschien ooit nog het potje op maak.
                              Groeten

Comment

• Originally posted by Genjuro View Post
                                nee, dat zijn verhoudingen perfect zijn. Probeer eens 1 achterlopende spiergroep te vinden in wat we zien(benen weet ik niet)
                                Hij heeft een heel goed fysiek, maar als je op youtube zn trainingvideos kijkt, dan zie je m posen. om eerlijk te zijn vind ik zn spierdichtheid wat minder. Niet echt een wandelende anatomiekaart. Maar ik denk ook omdat hij een model is en zn training daarop aanpast.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X