Droger worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by brainiac View Post
    De junkdag heb ik simpel om 't feit om 't te kunnen volhouden, na zo'n junkdag ben ik iig extra gemotiveerd om de volgende dag weer gewoon weer verder te gaan.

Vannochtend ff een andere ontbijt genomen, dacht misschien een goede verandering: brinta met water, en een shake. En daarnaast ook de stacker en vitamine B complex. Maar in de loop van de ochtend op school kreeg ik dikke braakneigingen. Dus dit wordt 'm niet lijkt mij.

't Lijkt mij sowieso een slecht idee om een fatburner te nemen met een toch vrij lege maag. Of kan dit weinig kwaad? Wil trouwens nog 1 stacker bijvoegen na 't avondeten, maar is dit wel verstanding? Want mn broer raadt 't me sowieso af, omdat 't vrij heftig spul is en eigenlijk ook niet geschikt is voor 18-
    Ik ben ook 17 en gebruik ook fatburners, nu doe ik 3 dagen lang 2 keer per dag, dan 4 tot 7 dagen 2 x 2, en uiteindelijk (8 dagen en langer doe ik 3 keer 2). Ik weet niet hoe dat met joun stacker zit, moet je maar op de achterkant lezen voor het gebruik. Maar ik heb er zover nog geen last van gehad

Comment

weet niet wat er zo te lachen valt? Maar blijf 't doen, goed voor je(Y)

Ik weet trouwens niet of die misselijkheid kwam door de stacker, of simpelweg door de klote ontbijt.
      I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

weet niet wat er zo te lachen valt? Maar blijf 't doen, goed voor je(Y)

Ik weet trouwens niet of die misselijkheid kwam door de stacker, of simpelweg door de klote ontbijt.
        Ja sorry voor die smiley, ik bedoelde eigenlijk deze ->>

Comment

heb de 2 brooden van kwart voor 1 vervangen door een bakje van ± 200gr. rijst(zĂ³nder zout, boullion en kruiden) gemixt met een beetje wortels / erwten

Comment

de noten heb ik er ook uit gegooid ivm. de vele cal erin.
            in plaats daarvan nu.. paar wortels of een komkommer.. naast dat erg laag in cal is vult 't ook meer.

en de vit. b neem ik nu na 't avondeten ipv. s'ochtends

Comment

't Lijkt mij sowieso een slecht idee om een fatburner te nemen met een toch vrij lege maag. Of kan dit weinig kwaad? -
              Ik weet het ook niet zeker, maar ik heb me een beetje verdiept in Mitotropin en die moet je s'ochtends een half uur voor je ontbijt innemen, wat dus ook op een lege maag is. Alleen weet ik niet of dit ook bij andere fatburners zo gaat.
              Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.

Comment

Originally posted by Sili View Post
                Ik weet het ook niet zeker, maar ik heb me een beetje verdiept in Mitotropin en die moet je s'ochtends een half uur voor je ontbijt innemen, wat dus ook op een lege maag is. Alleen weet ik niet of dit ook bij andere fatburners zo gaat.
                Op de gebruiksaanwijzigen staat dat ik nĂ¡ een maaltijd moet nemen

Comment

Originally posted by arn84 View Post
                  als je vet wilt verbranden of droger wilt worden zijn er een aantal dingen die je moet gaan doen.

• sowieso cardio, 3 x per week 40 min lopen(normaal lopen, niet hardlopen maar op een tempo dat je net niet hoeft te rennen), dit kan op een trainingsdag zelf of op een aparte dag. als je het op de trainingsdag zelf doet dan na krachttraining.

• je koolhydraten gaan minderen cutten

• hoog in de eiwitten gaan zitten (om afbraak van je spier tegen te gaan)
                  • voeding goed aanpassen (meer eiwitten)
                  • 1 x per week een junkdag inlassen (op deze dag eet je alles wat je normaal ook eet, eet wel zoveel mogelijk goede vetten, dit zorgt ervoor dat je stofwisseling omhoog word gegooid en je lichaam ff wakker word geschud. je verbanding zal die dag hoger liggen)

dit is wat ik altijd doe en het werkt bij mij, bij iedereen ligt het anders maar je zult ongetwijfeld droger gaan worden. 40 min lopen belangrijk, na 20 min ga je pas verbranden dus 40 min 3x per week.

succes
                  1) cardio is aanvulling en absoluut niet nodig
                  2) er zijn verschillende manieren om te dieten, low-carb is er maar een van, al is het ms de effectiefste.
                  3) eiwitten moeten altijd hoog
                  4) junkdag is nonsens en voor mentaal zwakkeren. Gestructureerde refeeds, tot daaraan toe. Maar dan nog twijfel ik eraan. 1 dag is waarschijnlijk lang niet genoeg om echte langdurige hormonale verschillen te krijgen. De science erachter rammelt van alle kanten, meer onderzoek is nodig.
                  the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X