Originally posted by brainiac
View Post
Droger worden
Collapse
X
-
-
-
de noten heb ik er ook uit gegooid ivm. de vele cal erin.
in plaats daarvan nu.. paar wortels of een komkommer.. naast dat erg laag in cal is vult 't ook meer.
en de vit. b neem ik nu na 't avondeten ipv. s'ochtendsI don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking
Comment
-
Originally posted by brainiac View Post
't Lijkt mij sowieso een slecht idee om een fatburner te nemen met een toch vrij lege maag. Of kan dit weinig kwaad? -Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.
Comment
-
Originally posted by Sili View PostIk weet het ook niet zeker, maar ik heb me een beetje verdiept in Mitotropin en die moet je s'ochtends een half uur voor je ontbijt innemen, wat dus ook op een lege maag is. Alleen weet ik niet of dit ook bij andere fatburners zo gaat.I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking
Comment
-
Originally posted by arn84 View Postals je vet wilt verbranden of droger wilt worden zijn er een aantal dingen die je moet gaan doen.
- sowieso cardio, 3 x per week 40 min lopen(normaal lopen, niet hardlopen maar op een tempo dat je net niet hoeft te rennen), dit kan op een trainingsdag zelf of op een aparte dag. als je het op de trainingsdag zelf doet dan na krachttraining.
- je koolhydraten gaan minderen cutten
- hoog in de eiwitten gaan zitten (om afbraak van je spier tegen te gaan)
- voeding goed aanpassen (meer eiwitten)
- 1 x per week een junkdag inlassen (op deze dag eet je alles wat je normaal ook eet, eet wel zoveel mogelijk goede vetten, dit zorgt ervoor dat je stofwisseling omhoog word gegooid en je lichaam ff wakker word geschud. je verbanding zal die dag hoger liggen)
dit is wat ik altijd doe en het werkt bij mij, bij iedereen ligt het anders maar je zult ongetwijfeld droger gaan worden. 40 min lopen belangrijk, na 20 min ga je pas verbranden dus 40 min 3x per week.
succes
2) er zijn verschillende manieren om te dieten, low-carb is er maar een van, al is het ms de effectiefste.
3) eiwitten moeten altijd hoog
4) junkdag is nonsens en voor mentaal zwakkeren. Gestructureerde refeeds, tot daaraan toe. Maar dan nog twijfel ik eraan. 1 dag is waarschijnlijk lang niet genoeg om echte langdurige hormonale verschillen te krijgen. De science erachter rammelt van alle kanten, meer onderzoek is nodig.the one and only tabata overlord
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...5 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
11 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: