Hulp nodig met afvallen
Collapse
X
-
Originally posted by Sili View PostHoe bevalt de L-carnitine? Merk je veel verschil? Ik heb het nu ook thuis staan en zit te denken waarneer ik er mee ga beginnen. Ga het denk ik gelijk doen met m'n 30 dagen Mito."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Rebel80 View PostOntbijt:
Kom cruesli met noten en melk (geen idee hoe ik moet berekenen hoeveel daar in zit of hoeveel er in de kom gaat)Getting stronger to fend off potential zombie attacks.
Comment
-
Ja ik ga vandaag even een weegschaalte halen en maatbeker omdat ik het toch wel goed wil doen allemaal, komt alleen meer bij kijken dan ik verwacht had.
En ik weet het van die cruesli maar ik had al ergens gezegd dat ik overstap op de brinta maak alleen even me pak op
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostL-Carnitine is in meerdere studies onderuitgehaald. Tenzij op 100+'ers. Betwijfel dan ook ten zeerste of jij er wat aan gaat hebben.
Ik bedoelde L-Arginine, werkt wel toch ofwat?Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.
Comment
-
Originally posted by Rebel80 View PostJa ik ga vandaag even een weegschaalte halen en maatbeker omdat ik het toch wel goed wil doen allemaal, komt alleen meer bij kijken dan ik verwacht had.
En ik weet het van die cruesli maar ik had al ergens gezegd dat ik overstap op de brinta maak alleen even me pak opGetting stronger to fend off potential zombie attacks.
Comment
-
Originally posted by Sili View PostD'oh! heb daar even te snel getypt en niet nagedacht wat ik nou typte.
Ik bedoelde L-Arginine, werkt wel toch ofwat?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by dfuse View Postmijn kasten liggen nog vol met halve pakken frosties en boecht van toen ik op dit forum terechtkwam. gewoon kappen man
Comment
-
Ja kan ook. Kan ook met water.
Als je het niet te pruimen vindt: gooi er eens wat kaneel bij, doet wonderen voor de smaak."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Hangt ervan af wat je doelen zijn, en wat je vp nu is."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
2 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...5 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment