Hulp nodig met afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Voedingswaarden overzicht, de voedingswaarde van producten
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Roy P View Post
      Voor het slapen gaan kun je beter trage eiwitten nemen --> kwark.
      Ook als je wilt afslanken?

Comment

Originally posted by Sili View Post
        Hoe bevalt de L-carnitine? Merk je veel verschil? Ik heb het nu ook thuis staan en zit te denken waarneer ik er mee ga beginnen. Ga het denk ik gelijk doen met m'n 30 dagen Mito.
        L-Carnitine is in meerdere studies onderuitgehaald. Tenzij op 100+'ers. Betwijfel dan ook ten zeerste of jij er wat aan gaat hebben.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik gebruik het ook niet voor af te vallen L-carnitine schijnt zowizo goed voor je hart te zijn.

Comment

Originally posted by Rebel80 View Post
            Ontbijt:
            Kom cruesli met noten en melk (geen idee hoe ik moet berekenen hoeveel daar in zit of hoeveel er in de kom gaat)
            Gebruik zo'n keuken weegschaaltje, weeg af hoeveel cruesli (zit da ni vol suiker?) je eet. Kijk op de doos hoeveel KEV er inzit per 100g en reken uit. Meet af hoeveel melk je er in giet, kijk op de doos en reken uit. Na verloop van tijd leer je wel ongeveer in te schatten wat je eet.
            Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Ja ik ga vandaag even een weegschaalte halen en maatbeker omdat ik het toch wel goed wil doen allemaal, komt alleen meer bij kijken dan ik verwacht had.

En ik weet het van die cruesli maar ik had al ergens gezegd dat ik overstap op de brinta maak alleen even me pak op

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                L-Carnitine is in meerdere studies onderuitgehaald. Tenzij op 100+'ers. Betwijfel dan ook ten zeerste of jij er wat aan gaat hebben.
                D'oh! heb daar even te snel getypt en niet nagedacht wat ik nou typte.
                Ik bedoelde L-Arginine, werkt wel toch ofwat?
                Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.

Comment

Originally posted by Rebel80 View Post
                  Ja ik ga vandaag even een weegschaalte halen en maatbeker omdat ik het toch wel goed wil doen allemaal, komt alleen meer bij kijken dan ik verwacht had.

En ik weet het van die cruesli maar ik had al ergens gezegd dat ik overstap op de brinta maak alleen even me pak op
                  mijn kasten liggen nog vol met halve pakken frosties en boecht van toen ik op dit forum terechtkwam. gewoon kappen man
                  Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Originally posted by Sili View Post
                    D'oh! heb daar even te snel getypt en niet nagedacht wat ik nou typte.
                    Ik bedoelde L-Arginine, werkt wel toch ofwat?
                    Is persoonsafhankelijk.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by dfuse View Post
                      mijn kasten liggen nog vol met halve pakken frosties en boecht van toen ik op dit forum terechtkwam. gewoon kappen man
                      Great, nou ik heb havermout gehaald, ziet er echt ranzig uit but anywayz, op de doos staat dat je het moet opwarmen maar kan je het ook koud eten met wat halfvolle melk?

Comment

Ja kan ook. Kan ook met water.

Als je het niet te pruimen vindt: gooi er eens wat kaneel bij, doet wonderen voor de smaak.
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Maar halfvolle melk is ook oke?

Comment

Hangt ervan af wat je doelen zijn, en wat je vp nu is.

sigpic

Comment

Ok ik was bezig met een reply, maar euhm... Wat GenIx zegt .
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

32% dus doel lijkt me duidelijk

En gebruik alleen halfvolle melk sochtends bij het ontbijt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X