Ik heb pas een artikel gelezen over "carb cycling". Ik weet op een aantal punten na wat de bedoeling is van "carb cycling"; opzetting en hoeveelheid van voedsel. Ik hoop dat iedereen mij hiermee kan helpen.
Ik ben van plan om op Ma en Do UB en op Di en Vrij 2x LB te trainen, daarnaast wil ik op Ma, Wo, Vrij en Za nog 25 minuten cardio doen (HIIT, opwarming en afkoeling bijgerekend). Zondag zal mijn rustdag zijn, dan train ik helemaal niet. Alleen weet ik nu niet precies op welke dagen ik high/medium/low carb moet eten. Ik wil ongeveer rond de 5-8 kg spiermassa bouwen. Wat is volgens iedereen het beste?
Hier is een schema die ik gister in elkaar heb gezet, natuurlijk is dit helemaal fout sinds ik geen ervaring hiermee heb. :P Je zult ook zien dat ik er dagen bij heb gezet, maar dat is gewoon een gok.
Samenvatting:
Ma: UB, 25 minuten cardio (HIIT) (? carb)
Di: LB (? carb)
Wo: 25 minuten cardio (HIIT) (? carb)
Do: UB, 25 minuten cardio (HIIT) (? carb)
Vrij: LB (? carb)
Za: 25 minuten cardio (HIIT) (? carb)
Zo: rustdag (? carb)
Overige informatie:
- Lichaamsgewicht: 70 KG
- Lichaamsvet percentage: 8.3%
- Totale dagelijkse energiebehoefte: 2656 kcal
- Dagelijkse behoefte eiwitten: 175 Gram
- Dagelijkse behoefte vetten: 59 Gram
- Dagelijkse behoefte koolhydraten: 390 Gram
- Ik volg op dit moment een schema voor spiermassa.
Nog meer vragen?
Bedankt voor jullie tijd.
Ik ben van plan om op Ma en Do UB en op Di en Vrij 2x LB te trainen, daarnaast wil ik op Ma, Wo, Vrij en Za nog 25 minuten cardio doen (HIIT, opwarming en afkoeling bijgerekend). Zondag zal mijn rustdag zijn, dan train ik helemaal niet. Alleen weet ik nu niet precies op welke dagen ik high/medium/low carb moet eten. Ik wil ongeveer rond de 5-8 kg spiermassa bouwen. Wat is volgens iedereen het beste?
Hier is een schema die ik gister in elkaar heb gezet, natuurlijk is dit helemaal fout sinds ik geen ervaring hiermee heb. :P Je zult ook zien dat ik er dagen bij heb gezet, maar dat is gewoon een gok.
Samenvatting:
Ma: UB, 25 minuten cardio (HIIT) (? carb)
Di: LB (? carb)
Wo: 25 minuten cardio (HIIT) (? carb)
Do: UB, 25 minuten cardio (HIIT) (? carb)
Vrij: LB (? carb)
Za: 25 minuten cardio (HIIT) (? carb)
Zo: rustdag (? carb)
Overige informatie:
- Lichaamsgewicht: 70 KG
- Lichaamsvet percentage: 8.3%
- Totale dagelijkse energiebehoefte: 2656 kcal
- Dagelijkse behoefte eiwitten: 175 Gram
- Dagelijkse behoefte vetten: 59 Gram
- Dagelijkse behoefte koolhydraten: 390 Gram
- Ik volg op dit moment een schema voor spiermassa.
Nog meer vragen?
Bedankt voor jullie tijd.
Comment