7 tips om je honger te stillen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 7 tips om je honger te stillen

Hallo mensen,

Zelf was ik op zoek naar tips, hoe de 'trek' over de hele dag te stillen. Op Bodynet vond ik tot nog toe nog geen antwoord. Maar googlend kwam ik deze 7 tips tegen:

1) Eet meerdere kleine maaltijden
    2) Sla geen maaltijden over
    3) Eet groenten
    4) Eet meer volkoren en minder verwerkte koolhydraten
    5) Langzaam eten
    6) Slaap je honger weg
    7) Meer water drinken

Elke tip heeft ook een motivatie, klik daarvoor hier: dieetblog.com
    Aanvullingen zijn natuurlijk altijd welkom.

Groet, Marco
    Borstcrawl-zwemmer

M'n fotografie: http://marcboom.com/ Any colour as long as it's black or white.

5) Mijn ervaring is juist om heel snel te eten

Comment

Originally posted by Witte Haai View Post
      Hallo mensen,

Zelf was ik op zoek naar tips, hoe de 'trek' over de hele dag te stillen. Op Bodynet vond ik tot nog toe nog geen antwoord. Maar googlend kwam ik deze 7 tips tegen:

1) Eet meerdere kleine maaltijden
      2) Sla geen maaltijden over
      3) Eet groenten
      4) Eet meer volkoren en minder verwerkte koolhydraten
      5) Langzaam eten
      6) Slaap je honger weg
      7) Meer water drinken

Elke tip heeft ook een motivatie, klik daarvoor hier: dieetblog.com
      Aanvullingen zijn natuurlijk altijd welkom.

Groet, Marco
      1 en 2 klopt niet (altijd). Ik heb 4 maand intermittent fasting gedaan, wil zeggen dat ik enkel tussen 16u en 22u at, rest van de dag niets. Ik had toen bijna nooit honger.

Het probleem tegenwoordig is dat mensen niet meer kunnen omgaan met honger, binnen de 5 minuten kan je al aan iets geraken om te eten. De meeste honger die je hebt gaat snel over hoor, na 10 minuten heb je er al geen last meer van.
      @ ketIF

Comment

Het zijn allemaal tips die maar tijdelijk werken. Of het nu om aankomen of afvallen gaat, uiteindelijk komt het toch aan op discipline.

Comment

Als je juist eet, heb geen last van honger gevoel...
          Alleen misschien de trek naar snoep
          Just Hope You're Heaven Sent, And Hell Prove

Comment

Als je een gevoel van honger hebt en je bent aan het cutten en je neigt buiten je schema te gaan. Vraag jezelf dan af, waarom je honger hebt? Waarschijnlijk is het gewoon de gewoonte van je maag om voedsel te verteren.

Echte honger bestaat niet meer of weinig in Nederland bij de gemiddelde Nederlander, volgens mij..
            "Straight outta gym"

Comment

als ik honger heb, eet ik
              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Hallo Marco,

Over het algemeen zorgen eiwitten voor een verzadigd gevoel. Het is dus belangrijk om te proberen bij iedere maaltijd eiwitten in te nemen. Dit kan d.m.v. een proteine shake. Mager vlees is ook erg goed. Denk hierbij aan kipfilet, biefstuk etc. Witvis is natuurlijk ook goed.

Daarnaast zijn eiwitten ook super om spieren op te bouwen. Mocht je meer tips over voeding willen, kan ik je de site www.10kiloafvallen.net aanraden!

Succes

Gr. Remco

Comment

Originally posted by 10kiloafvallen View Post
                  Hallo Marco,

Over het algemeen zorgen eiwitten voor een verzadigd gevoel. Het is dus belangrijk om te proberen bij iedere maaltijd eiwitten in te nemen. Dit kan d.m.v. een proteine shake. Mager vlees is ook erg goed. Denk hierbij aan kipfilet, biefstuk etc. Witvis is natuurlijk ook goed.

Daarnaast zijn eiwitten ook super om spieren op te bouwen. Mocht je meer tips over voeding willen, kan ik je de site www.10kiloafvallen.net aanraden!

Succes

Gr. Remco
                  ohnee de maya's nemen de wereld over

Frans Bauer ; heb je even voor mij. - YouTube
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Hallo Marco,

Succes

Gr. Remco
                    Kom op Bodynet! Allemaal naar Remco zijn site, daar kun je 10kilo afvallen in een week!! Hij heeft alle diëten al geprobeerd maar gaat ons nu vertellen wat zijn geheimen zijn!

Ga s dood aub, ik walg van parasieten als jij die misbruik maken van de onwetendheid van dikkerds!
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

[quote=pescatore;1014354]Kom op Bodynet! Allemaal naar Remco zijn site, daar kun je 10kilo afvallen in een week!! Hij heeft alle diëten al geprobeerd maar gaat ons nu vertellen wat zijn geheimen zijn!

Ga s dood aub, ik walg van parasieten als jij die misbruik maken van de onwetendheid van dikkerds![/quote]

+1, ik ben het hier volledig mee eens
                      was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Hallo Marco,

Succes

Gr. Remco
                        Wat een gigantische klote bump! En als jouw post enige toegevoegde waarde had dan kon het nog.... maar dit?

parasiet is inderdaad een goede benaming

Comment

Ben het zowaar met de pest eens
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Moet niet gekker worden. Vind jouw persoonlijkheid net zo verminkt en lelijk als die post fwiw en ik denk dat je het daar ook mee eens bent
                            Last edited by pescatore; 08-10-2012, 13:01.
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by kojak View Post
                              ohnee de maya's nemen de wereld over

Frans Bauer ; heb je even voor mij. - YouTube

Tuurlijk heb ik effe voor jou gab
                              Ik ben net klaar met werken

Zet 3 wiellers maar klaar

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse