50 cent valt 55 pound af in 3 maanden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zijn muziek is wel oke, moet hem gwn nie hebbe

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
      zijn muziek is wel oke, moet hem gwn nie hebbe
      Je zal m ook niet krijgen.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
        ik heb al een hekel aan die gast sinds "In da club"...
        Iedereen vond hem relaxt, ik begreep er niks van
        Dat had ik dus ook!

Comment

zie dit topic voor het eerst! Dit kan niet waar zijn jongens dit geloof je zelf toch niet.. in da club was relaxt ja
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

YouTube - 50 Cent - In Da Club

Comment

I love 50 want,
              Nu kan ik zeggen dat ik meer weeg dan een coole amerikaanse rapper
              En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

Originally posted by Tepper View Post
                I love 50 want,
                Nu kan ik zeggen dat ik meer weeg dan een coole amerikaanse rapper
                die eruit ziet als een kanker patient.. Oh wacht zo moet hij er ook uitzien..
                "Straight outta gym"

Comment

Waar zijn die megatattoo's op zijn armen gebleven?
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                    Waar zijn die megatattoo's op zijn armen gebleven?
                    Die heeft hij tijd geleden laten verwijderen voor de film rollen, koste veel werk om het steeds te vermommen.
                    Alleen zijn rug tatoeage heeft hij nog.

Comment

dikke respect voor deze man dat hij zijn brute lijf aan de kant zet voor zijn ambitie .
                      sommige van jullie zeggen " ohh hij heeft geld zat waarom zou die dat doen "
                      Jongens als je geld hebt als water maar geen streven naar bepaalde doelen die je wil bereiken ben je alsnog een arm mens .

slechte acteur ja vind em niet al te best maar als zijnde rapper vond ik 't hem niet slecht doen in get ritch or die trying .
                      Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
                        Die heeft hij tijd geleden laten verwijderen voor de film rollen, koste veel werk om het steeds te vermommen.
                        Alleen zijn rug tatoeage heeft hij nog.
                        Geloof er niks van.
                        Verwijderen van tattoo's gaan jaren overheen.
                        Je blijft er altijd iets van zien. mijn broer is nu bezig met het laten verwijderen van een tattoo en dat is maar een kleintje op zn arm. Voordat deze ''helemaal'' weg is moet hij zeker 6-8 sessie's ondergaan. 1 sessie heeft 8 weken nodig om te genezen. Stel hij heft maar 6 sessie's te hebben dat is bijna 1 jaar. aks je dan de armen van 2 kwartjes ziet die staan helemaal vol.......ik denk eerder dat het weggesminkt is oid
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Geloof er niks van.
                          Je blijft er altijd iets van zien. mijn broer is nu bezig met het laten verwijderen van een tattoo en dat is maar een kleintje op zn arm. Voordat deze ''helemaal'' weg is moet hij zeker 6-8 sessie's ondergaan. 1 sessie heeft 8 weken nodig om te genezen. Stel hij heft maar 6 sessie's te hebben dat is bijna 1 jaar. aks je dan de armen van 2 kwartjes ziet die staan helemaal vol.......ik denk eerder dat het weggesminkt is oid
                          Las het een keer op msn nieuws ofzo.
                          Het is niet dat ik het verzin hoor
                          Of het nieuwsbericht was nep, marja nu je ook niks ziet lijkt me het wel waar.

Comment

Dat wegsminken gaat tegenwoordig best makkelijk. Ik had dat gezien bij dat wijf.. kat nog iets.. van dat miami ink. Ze had zo een creme en die smeerde en was gelijk weg, handig voor sollicitaties.

Comment

Geloof er niks van.
                              Hier nog wat sites:

Het Nieuwsblad - 50 Cent laat tattoo's verwijderen
                              AD Celebs - Rapper 50 Cent heeft tattoos laten verwijderen (444940)
                              Waarom laat 50 Cent zijn tattoos verwijderen? ? foto's
                              Rapper 50 Cent heeft tattoos laten verwijderen - RTL Boulevard

Gewoon ff gegoogeld.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X