Personenweegschaal, iemand tipje?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Personenweegschaal, iemand tipje?

Hallo,

ik ben op zoek naar een, niet al te dure, digitale personen weegschaal waarop niet alleen de kilo's maar ook het vet-, vocht- en spierpercentage is af te lezen.

Nu zijn er zoveel weegschalen op de markt dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Heeft iemand een tip voor wat een goede weegschaal is? Of welke juist niet?

Bvd!

Groet,

Seals
    Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

meet je vetpercentage met een huidplooi meter.. veel relevanter dan die van de weegschaal
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Hallo Kajak,

dank je voor je advies. Maar jammer genoeg geen antwoord op mijn vraag.

Iemand een beter advies?

Comment

Originally posted by Seals View Post
        Hallo Kajak,

dank je voor je advies. Maar jammer genoeg geen antwoord op mijn vraag.

Iemand een beter advies?

Sorry, moest Kojak zijn....typo

Comment

Waarom zou ik je iets adviseren dat niet goed werkt?
          Hoe denk je dat een weegschaal je vetpercentage kan meten?

Comment

Een vetmeting via een weegschaal is onbetrouwbaar. Zelfs de hoeveelheid eelt op je voeten, beinvloed het nog.

Comment

Dank jullie allen voor jullie ongezouten mening over een weegschaal.

Ik vraag dit niet voor mezelf maar voor mijn vrouw die op dieet is en door elke dag in de spiegel te kijken niet kan zien of ze 100 gr. is afgevallen en of dat vocht is of vet. Graag doe ik wat voor haar door een extra motivatie te zoeken dmv een duidelijke weegschaal waarop ze kan zien of haar gewicht/percentage afneemt. Ook al is het percentage niet goed.

Vandaar mijn vraag..............blijkbaar bestaan die dingen dus niet. Misschien is een bosje bloemen dus beter.
              Last edited by Seals; 04-06-2010, 21:31.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                Een vetmeting via een weegschaal is onbetrouwbaar. Zelfs de hoeveelheid eelt op je voeten, beinvloed het nog.

Okay, maar aangezien je eelt niet elke dag erbij groeit als je gewoon op schoenen loopt kan je wel zien of het afneemt. Ook al is het percentage niet goed.

Comment

Ook al is het percentage niet goed.
                  Dus je wil je vrouw in de maling nemen? Neem gewoon een huidplooi meter..doe niet moeilijk. Wat heb je nou aan een weegschaal die de verkeerde percentage geeft..
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Dank jullie allen voor jullie ongezouten mening over een weegschaal.

Ik vraag dit niet voor mezelf maar voor mijn vrouw die op dieet is en door elke dag in de spiegel te kijken niet kan zien of ze 100 gr. is afgevallen en of dat vocht is of vet. Graag doe ik wat voor haar door een extra motivatie te zoeken dmv een duidelijke weegschaal.

Vandaar mijn vraag..............blijkbaar bestaan die dingen dus niet. Misschien is een bosje bloemen dus beter.
                    Bedankt, als het om de motivatie gaat zou ik zeggen maak ik een foto en kijk om de zoveel tijd naar het verschil, elke dag in de spiegel kijken heeft inderdaad geen zin omdat je dagelijks zo weinig vorderingen maakt dat het niet te zien is.

Okay, maar aangezien je eelt niet elke dag erbij groeit als je gewoon op schoenen loopt kan je wel zien of het afneemt. Ook al is het percentage niet goed.
                    Bij wijze van natuurlijk, als eelt al het resultaat kan beĂŻnvloeden begrijp je dat andere dingen dit ook kunnen en het gegeven percentage dus niet representatief is, niet echt iets voor een goede motivatie.

Comment

Als eelt het enige zou zijn wat de meting beinvloed, zou je idd gelijk hebben

Edit: Kut, beetje laat.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                        Als eelt het enige zou zijn wat de meting beinvloed, zou je idd gelijk hebben

Edit: Kut, beetje laat.
                        Snap wel wat Seal bedoelt te zeggen! Hij probeert duidelijk te maken, dat wanneer je altijd een weegschaal gebruikt, je ook een consequente meting krijgt.
                        Deze is dan niet juist, maar kan wel een indicatie zijn of je vet verliest, ja of nee!

Ik zou echt niet weten wat een goede weegschaal is. Koop er 1 van een bekent merk. Loop de Mediamarkt in en koop er 1. Klaar is kees. Niet te moeilijk doen.
                        Voor het vetpercentage geldt het zelfde voor het gewicht. Altijd met de zelfde weegschaal is ook consequent!
                        Burn the fat, Feed the muscle

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Iedere weegschaal werkt prima. Enige verschil wat je kan krijgen is de functies erop(zoals de desbetreffende vet meting die niet werkt) en wat mooie functies zoals accounts erop enzo.

Heb je allemaal niets aan. Een goedkoop ding van 10 euro meet ook prima je gewicht.
                          Still shrinking.

Comment

ik wil zo'n goedkoop ding van 10 euro maar weet niet waar te halen :P
                            ik ga zo vaak langs winkels... Gisteren had ik geurvreters nodig. Wist ik veel dat die gewoon in de supermarkt liggen. Normaliter kom ik nooit in die paden hehe.

http://www.kieskeurig.nl/weegschaal/...pp1054/283126/
                            gaat tot 160kg dus dan kan ik nog even groeien :P
                            Last edited by Falstyr; 11-06-2010, 08:12.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X