Eieren helpen bij afvallen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eieren helpen bij afvallen?

Hallo iedereen,

Mijn zusje is nu voor de tweede maal bezig met een dieet waarbij ze iedere ochtend 2-3 eieren eet. Zij zegt dat het helpt met calorieën te verbranden. Nu heb ik wel een beetje lopen zoeken maar echt uitleg over waarom dit zou moeten helpen kan ik niet vinden. Kan iemand mij vertellen hoe het nou precies zit of dat het gewoon grote onzin is.

Mvg,
    Vince

afvallen doe je niet door eieren te eten. afvallen doe je door een bepaald aantal kalorien te eten. eieren zijn gewoon 1 van de goede voedingsstoffen die je kan gebruiken om aan die kalorien te komen. En het aantal kalorien wat ze moet eten is maar een heel klein beetje onder wat haar onderhoud is. dus niet wat een crash dieet haar voorschrijft.

Comment

afvallen is een kwestie van minder kcal eten dan je verbrand. Eieren zijn een goede voedingsstof met eiwitten en gezonde vetten, die vrij lang de honger tegenhoud, waardoor je over de hele dag wellicht minder zult eten.

Het helpt dus niet met kcal verbranden. Maar het helpt om ervoor te zorgen dat ze minder honger heeft, en daardoor minder kcal eet.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ligt aan het aantal kcal, niet aan de eieren... Als ze dit echt zo tegen je heeft gezegd kan ik je verzekeren dat ze er totaal niks vanaf weet en waarschijnlijk teveel onder haar behoefte zit, waardoor ze uiteindelijk alleen maar dikker wordt. Zeker omdat je zegt dat het al haar tweede dieet is... Zal wel weer die kut Sonja Bakker zijn ofzo...

Kun je even aan haar vragen wat voor dieet ze volgt?
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X