Droog staan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Droog staan

Ik ben 18 jaar
    1m75
    67-68 kg.
    Ik zou graag nog wat afvallen om droog te staan, ook zou ik graag een six-pack verkrijgen.
    Hoeveel zou ik nog moeten vermageren om droog te staan en hoe kan je je vetpercentage berekenen?

Grtz

normaal moet je je eerst voorstellen... vetpercentage kan je bij benadering berekenen op deze site:
    Vetpercentage berekenen - Dieet ABC

maar het meest correcte is via een huidplooimeting te doen
    onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Toch grappig dat je allemaal mensen hebt die zich registreren voor de zomer sixpack of eightpack te krijgen :P hehe

Comment

Hah, daz waar . Maar ik fitness nu al 2 maand, maar buikspieren krijg ik niet echt, zelf als ik ze train.

Comment

Meent iedereen ineens een meid te kunnen scoren als ze een sixpack hebben?

Comment

@ Misterfit: ik doe het daar niet voor. Ik wil gewoon een gespierd lichaam hebben.

Comment

Gespierd of een bottig lichaam

Comment

Originally posted by Crombez View Post
                Hah, daz waar . Maar ik fitness nu al 2 maand, maar buikspieren krijg ik niet echt, zelf als ik ze train.
                je zegt zelf: ik train 2 maand
                op deze tijd moet je in deze sport echt geen wonderen gaan verwachten, het heeft wel wat langer nodig hoor

Comment

Gespierd, ik weet dat ik nog langer moet trainen. Hoe lang moet je eigenlijk trainen om echt resultaat te zien? En iemand tips om 'vleugels' te trainen?

Comment

bulken en niet cutten....
                    je bent 1m75 en je weegt 67kg, je bent verre van dik.
                    Je moet een voedingsschema opstellen 500kcal+ boven je onderhouds niveau en dan kan je volgende zomer met een iets wat breder lichaam en een 4 pack rondlopen.
                    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Gespierd, ik weet dat ik nog langer moet trainen. Hoe lang moet je eigenlijk trainen om echt resultaat te zien? En iemand tips om 'vleugels' te trainen?
                      Wat ik altijd deed was :

stap 1 : Ga met de lift van een flatgebouw omhoog
                      stap 2 : Ga op het balkon staan
                      stap 3 : Neem een duik en sla je armen snel heen en weer!

Nee, zonder grappen en grollen. Je wilt snel gespierd worden voor de zomer, maar je bent al te laat. Ga lekker trainen in de gym, alle spiergroepen en ook je benen en je staat er volgend jaar in de zomer al redelijk strak bij!

Comment

resultaat is enorm relatief... je kan "resultaat" zien na 3 maand bv
                        het is ook een psychisch spel
                        hiermee bedoel ik dat als je 10x in de spiegel kijkt en er zeker van bent dat je arm dikker is geworden dat het ook zo lijkt, maar als je dan nameet is er geen verschil
                        na een jaartje intensief trainen met de juiste training, voeding, rust zullen de mensen je gaan aanspreken: "wow wat ben je bijgekomen"

voor de wings: dumbell row, cable row, pull ups

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
                          Wat ik altijd deed was :

stap 1 : Ga met de lift van een flatgebouw omhoog
                          stap 2 : Ga op het balkon staan
                          stap 3 : Neem een duik en sla je armen snel heen en weer!
                          giller

Comment

@ Ironbrotherhood,
                            Bulken is dus meer eten om op gewicht te blijven. Maar dan moet ik zwaarder trainen of niet?

Comment

Bulken is dus meer eten om op gewicht te blijven.
                              Zucht nee, bulken is boven je behoefte eten om in gewicht AAN TE KOMEN.

Stickies lezen .
                              Dumbells build a bigger chest
                              Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X