95 moet 85 worden :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 95 moet 85 worden :)

Hoi ik had een paar vraagjes ik ben sinds kort aan het trainen geslagen en dan vooral met het doel om af te vallen, zou graag van 95 naar 85 willen en dat probeer ik te bereiken op de volgende manier. zoieso gestopt met bier drinken dit moet al een hoop schelen lijkt me

Trainen:
    1. 5x per week a 45 min. hardlopen
    2. 5x per week 3x12 met een dumble van (12kg)
    3. 5x per week 3x30 buikspieroefeningen
    4. 5x per week Wii-fit (boxing) just fur fun 8 min (ga je wel van zweten )

Eetschema:
    08:00 - Brinta met +/- 150ml halvollemelk
    10:00 - 2 volkoren boterhammen met kipfile of rosbief of pindakaas of file american of tonijn (in zonnebloemolie)
    12:00 - 13:00 zie 10:00 uur een van de smaken
    15:00 - appel
    16:00 - glas karnemelk
    17:30 - Rijst of aardappels groente (+/- 200gr) zoals (boontjes, broccoli, sla of bloemkool) en een stuk kipfile +/- 200 of biefstuk +/- 200 of vette vis.
    20:00 - sinaasappel of een kiwi (dit is na het trainen)
    22:00 - schaaltje quark

Bij mijn avondeten neem ik ook een visolie capsule omega3
    en 2 liter water over de dag genomen.

Wel drink ik gewoon nog 3x koffie met 1 suikerklontje.

Nou shoot zou ik zeggen, alvast bedankt voor de reacties.

Wat is 3x12 met een dumbbell?

Ik zou in ieder geval volgens een fatsoenlijk schema echt gaan trainen en niet voornamelijk cardio en tussendoor wat oefeningetjes zoals je nu doet.

Heb je de zomersticky al gelezen? Zo niet, alsnog doen .
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ok ja heb inmiddels de sticky doorgelezen maar vind het wel lastig om een schema in elkaar te zetten misschien dat iemand een schema heeft liggen voor mij.
      En met de dumble is 3x12 biceps

Dit is mijn behoefte volgens een berekening en daar moet ik dus 500 onder gaan zitten ofniet?

Lichaamsgewicht: 95******************** KG
      Lichaamsvet percentage: 28.2******************** %
      Vet-vrije massa(VVM): 68.2 **************** KG
      Basisbehoefte: 1636.6 **************** Kcal
      Sporttoeslag: 163.7 **************** Kcal
      Werktoeslag: 491 **************** Kcal
      Totale toeslag behoefte: 300 **************** Kcal
      ------- +
      Totale dagelijkse energiebehoefte: 2591 **************** Kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 150 **************** Gram
      Dagelijkse behoefte vetten: 58 **************** Gram
      Dagelijkse behoefte koolhydraten: 368 **************** Gram

Comment

Er zijn meer spieren dan alleen je biceps. Ga je aanmelden bij een gym, doe wat Pinada zegt en lees de stickies. Ga trainen en wordt fit!

Comment

Pak het Fullbodyschema uit de sticky's als begin, en voeg daar cardio aan toe.
          Lees de sticky's en stel een Cut schema op.

Comment

Je zegt gestopt te zijn met bier drinken? Ga je dit je hele leven doen?
            Volgens mij kan je perfect naar die 85 kg gaan met toch nog af en toe een biertje te drinken, correct me if im wrong. Denk zelfs dat het beter is om het nu nog te blijven drinken af en toe. Als je dan uiteindelijk je streefgewicht hebt gehaald van 85 kg, dan zal je waarschijnlijk weer af en toe gaan drinken en dan begin je weer vanaf 0. Gewoon af en toe kan geen kwaad imo.

Ik heb het geluk dat ik gewoon geen bier lust
            Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by rob-rsv View Post
              Totale dagelijkse energiebehoefte: 2591 **************** Kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 150 **************** Gram
              Dagelijkse behoefte vetten: 58 **************** Gram
              Dagelijkse behoefte koolhydraten: 368 **************** Gram
              Hey, super dat je stopt met bier, bier is niet goed, alcohol breekt spieren(cellen) en ook hersencellen af en je kan er dik van worden, vet op de verkeerde plaatsen.

mbt je voeding, de EKV verhoudingen:
              Hoe kom je aan deze gegevens?
              Waar baseer je op dat je zoveel KH nodig zou hebben en zo weinig vetten en eiwitten?

Begin maar met 200gr eiwitten en 100 gram (goede)vetten, de rest mag eventueel KH zijn.

de visolie caps liefst 2stuks al bij je ontbijt nemen (en liever meer dan 1 of 2 per dag).

En maak een leuk trainingschema waar meer krachttraining in zit, dan zal je beter vet verbranden, zonder dat je op de weegschaal hoeft te letten.

@ blue eye, wat een BS van je!
              Die man wil stoppen met bier en dan ga jij het hem weer aanpraten, waar slaat dat nou op.
              Motiveer de man liever met stoppen bier te drinken.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                Hey, super dat je stopt met bier, bier is niet goed, alcohol breekt spieren(cellen) en ook hersencellen af en je kan er dik van worden, vet op de verkeerde plaatsen.

mbt je voeding, de EKV verhoudingen:
                Hoe kom je aan deze gegevens?
                Waar baseer je op dat je zoveel KH nodig zou hebben en zo weinig vetten en eiwitten?

Begin maar met 200gr eiwitten en 100 gram (goede)vetten, de rest mag eventueel KH zijn.

de visolie caps liefst 2stuks al bij je ontbijt nemen (en liever meer dan 1 of 2 per dag).

En maak een leuk trainingschema waar meer krachttraining in zit, dan zal je beter vet verbranden, zonder dat je op de weegschaal hoeft te letten.

@ blue eye, wat een BS van je!
                Die man wil stoppen met bier en dan ga jij het hem weer aanpraten, waar slaat dat nou op.
                Motiveer de man liever met stoppen bier te drinken.

Hehe ik praat het hem niet aan. Ik hoop dat iedereen kan stoppen met alcohol, zelf drink ik het ook nooit en het is gewoon zalig. Alcohol is voor niets goed behalve om zat te worden en dan dingen te doen waar je je de volgende dag voor schaamt.

begrijp mij ni verkeerd marnop, maar ik wilde alleen maar zeggen dat hij wrschijnlijk toch weer gaat beginnen bier drinken na zijn dieet. Zoals vele mensen die beginnen met dieeten en hun lekkere maaltijden zoals frieten, pizza hun hele dieet laten staan en daarna weer beginnen te eten. Ze komen gewoon weer bij tenzij het in je hele voedingsschema past.

Ik hoop het iig voor hem dat hij het kan laten en ik moedig hem helemaal aan om te stoppen met alcohol, het heeft alleen maar voordelen dat kan ik hem al verzekeren.

Ik denk dat je me gewoon verkeerd had begrepen of ik heb me verkeerd uitgedrukt.

In ieder geval veel succes rob met het behalen van je 85 kg en het stoppen met alcohol!
                Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X