wow dat is een verdomd handig stukje over vet%! Zocht ik al een tijdje naar!
Mijn bf (en die van mijn vriend)?????
Collapse
X
-
-
Ff iets anders, ben ik nou een ecto of een endo????
Ik heb hele lange armen + benen, kort bovenlichaam, dunne polsen, lange spieren, bovenlichaam bevat zeer weinig vet. Onder lichaam daar en tegen is een stuk breder, veel meer vetopslag, wel lange spieren (te zien aan mijn kuiten).
Ik heb geen torenhoge stofwisseling (gewoon normaal) en ik val vrij makkelijk af (iig tot het gewicht dat ik nu heb :P). Die 10 kg ging er zonder problemen vanaf! Ik kom ook makkelijk aan, al eet ik dan meestal ook wel heel veel junk en suikers.
Mijn vriend gok ik op een meso. Niet heel droog, van nature een brede bouw (hij heeft nooit echt serieus aan KT gedaan) en kom erg makkelijk aan en dan ook alleen droge massa. Hij heeft alleen niet zo heel veel kracht, dit staat niet in verhouding tot zijn spiermassa.
Ik kan meer gewicht op de leg extension gooien! (hij 50 ik 60 kg).
Ff een nonflexed foto van mij:
Deze foto is vorig jaar gemaakt (iets lager in vet dan nu, ander licht doet ook veel )
Comment
-
Originally posted by Katlyn View PostFf iets anders, ben ik nou een ecto of een endo????
Ik heb hele lange armen + benen, kort bovenlichaam, dunne polsen, lange spieren, bovenlichaam bevat zeer weinig vet. Onder lichaam daar en tegen is een stuk breder, veel meer vetopslag, wel lange spieren (te zien aan mijn kuiten).
Ik heb geen torenhoge stofwisseling (gewoon normaal) en ik val vrij makkelijk af (iig tot het gewicht dat ik nu heb :P). Die 10 kg ging er zonder problemen vanaf! Ik kom ook makkelijk aan, al eet ik dan meestal ook wel heel veel junk en suikers.
Mijn vriend gok ik op een meso. Niet heel droog, van nature een brede bouw (hij heeft nooit echt serieus aan KT gedaan) en kom erg makkelijk aan en dan ook alleen droge massa. Hij heeft alleen niet zo heel veel kracht, dit staat niet in verhouding tot zijn spiermassa.
Ik kan meer gewicht op de leg extension gooien! (hij 50 ik 60 kg).
Ff een nonflexed foto van mij:
Deze foto is vorig jaar gemaakt (iets lager in vet dan nu, ander licht doet ook veel )
The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Comment
-
Dat stukje had ik nog niet gezien, thanks
Ik ben dus gewoon een dikke ecto (ik heb alles wat op mij slaat even eruit gehaald).. het enige wat bij mij niet zo is zijn de afgevlakte billen.. ik heb juist hele dikke billen! Ook is mijn vet% te hoog voor een ecto!
Ectomorf:
Lineair, uitgerekt, fragiel en teer.
Weinig massief en langgerekte spieren.
Decentralisatie van massa met overheersing van de extremiteiten.
Delicaat scherp getekend gezicht
Profilerende oren die ver van het hoofd staan.
Lange smalle en ranke nek waarbij de beide diameters gelijk maar klein zijn.
Lange smalle thorax waarvan de basis gelijk is aan de top.
Uitgesproken rugkromming.
Tengere vrij lange en niet gespierde armen waarbij de onderarm langer is dan de bovenarm.
Slanke, broze handen en vingers die puntig overkomen.
Relatief lange en slanke benen waarvan het bovenbeen korter is dan het onderbeen.
Smalle voeten met lange en ranke tenen.Last edited by Katlyn; 05-08-2010, 11:45.
Comment
-
Body Type Calculator | Ectomorph, Mesomorph, Endomorph
Ik kom qua pols op small frame uit (14.5 cm) en qua elleboog op medium frame...
Ik ben dus overwegend ecto, maar ik heb zeker meso en endo kenmerken. Je ziet vooral aan mijn lange onderbeen ten opzichte van mijn kortere bovenbeen dat ik een ecto ben. Spieren zijn ook erg lang, daardoor lijkt het nod wat ieliger.
Mijn benen daarentegen zijn bij aanspannen wel in verhouding flink breed en gespierd (neigt meer naar meso, aangezien er ook een redelijke vetlaag op zit). Ik zal vanavond een foto van mijn benen (aangespannen) posten.
Verder sowieso veel vet op de heupen en billen wat geen kenmerk voor een ecto is.
Wel grappig allemaal, je hebt er niet heel veel aan maar toch
Comment
-
Ik word (ook op andere forum) inderdaad rond de 25-27% geschat. Ik maak er zelf 25% van, huidplooimeting zegt 22.1% maar die meet ook niet de echte probleem gebieden. Ik kom bij mijn vriend op 8% uit, maar ook bij hem is zijn borst/iets boven heupbot en been droger. Buik en ook lovehandles zijn bij hem "probleemgebieden". Bij mij is ipv de borst de tricep gemeten.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment