gewichtsverlies??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gewichtsverlies??

Hallo,

zoals sommigen misschien reeds in een voorgaande topic van mij gelezen hebben was ik in het ruime verleden verkeerdelijk omgegaan met het gebruik van AAS.
    Geen begeleiding, geen opbouw, en ook geen nakuur enz.....
    Momenteel ben ik sinds enkele maanden terug aand e slag en let daarbij vooral op mijn voeding.
    Ik leef niet dagdagelijks een strikt schema toe naar afweging, maar wel neem ik veel eiwitten, in, weinig KH, en drink minimaal 2 liter water p/d.
    Supplementen zijn momenteel MV, Omega-3, Aminozuren.
    Toen ik terug begon met trainen woog ik ongeveer 100kg, met een hangbuikje.
    Nu, na 4 maand, weeg ik nog steeds 100kg maar die buik is wel weg.
    aan wat is dit te toe te schrijven?
    Ik doe ook 3x p/w aan HIT cardio, maar afvallen en droger komen is daar niet bij, het gewicht blijft heztzelfde maar mijn fysiek verandert wel.
    Ik had als doelstelling af te vallen tot een 90 kilo en zo scherper te komen.
    Zou dit voorval kunnen te maken hebben met het verleden?
    Wie heeft hier de verklaring voor....

thanks
    if the sky is the limit....then there is no sky for me.....

Nu, na 4 maand, weeg ik nog steeds 100kg maar die buik is wel weg.
    aan wat is dit te toe te schrijven?

Meer vvm minder vet
    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

ja ok, dat begrijp ik ook wel, maar hoe komt het dat het gewicht stagneert?
      if the sky is the limit....then there is no sky for me.....

Comment

je moet ook neit op je gewicht letten, laat je VP meten om de week is beter
        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

je bouwt spiermassa op. Verliest vetmassa. gewicht blijft gelijk, maar je gaat er beter uitzien. dat is toch prima? Zolang je op deze manier resultaat kunt blijven boeken, moet je dat vooral blijven doen.

Op het moment dat je geen positieve verandering meer ziet aan je lichaam, en deze manier van trainen/eten niet meer goed werkt, kun je wellicht toch overwegen om een voedingsschema te hanteren, en een vast aantal kcal per dag nuttigen. Op die manier garandeer je jezelf vet en gewichtsverlies.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X