Originally posted by dynobet
View Post
alcohol en afslanken
Collapse
X
-
Afvallen met negatieve calorieën, kan dat? | Mens en gezondheid: Dieet
lees stukje over negatieve kcal maar.
Maar zijn 1001 sites over te vinden,...zowel serieuze als niet serieuzeYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
sorry maar ik geloof er niet in, dat als ik naast mijn normale caloriebehoefte, nog eens 25 appels (1500 kcal) eet (verdeeld over de dag), dat ik dan zal afvallen. Gok eerder dat ik dan juist elke week een kilo ofzo zwaarder wordt.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postsorry maar ik geloof er niet in, dat als ik naast mijn normale caloriebehoefte, nog eens 25 appels (1500 kcal) eet (verdeeld over de dag), dat ik dan zal afvallen. Gok eerder dat ik dan juist elke week een kilo ofzo zwaarder wordt.
Comment
-
Ik geloof best dat het kan. Maar niet met appels en dergelijke. Die hebben gewoon teveel kcal. Met iets waar 0,01kcal in zit, geloof ik best dat je lichaam 1kcal nodig heeft om het te verteren. Netto boeit het natuurlijk geen zak (0,99kcal winst is natuurlijk bout), maar technisch gesproken kan het dus wel."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by dynobet View Posteen artikel van martin berkham over alcohol:
The truth about alcohol, fat loss and muscle growth | Intermittent fasting for fat loss, muscle gain and health
zo dramatisch hoeft alcohol dus niet te zijn: enjoi
Vind zijn aanpak met carb/fat limitation en alcohol wel heel fascinerend om over te lezen, stukje over alcohol improves insuline sensitivity is ook wel leuk.
Zal zelf niet ineens aan de alcohol gaan, maar hij pakt het wel alternatief aan en dat is ook wel kick om eens te lezenThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostGen heb je soms met de forum instellingen zitten fucken? Als je een wit regel wilt moet je opeens de break code gebruiken anders komt alles onoverzichtelijk achter elkaar te staan.
Volgens mij werkt het trouwens gewoon hoor?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postmatig alcohol gebruik heeft tig van voordelen voor de gezondheid. Vooral het effect op de insuline gevoeligheid is interessant.
de negatieve effecten van alcohol op testosteron en herstel zijn zwaar overdreven. alcohol zal je gains niet zeer in de weg zitten (behalve als je heel veel op één dag, of heel vaak alcohol drinkt). (er zijn zat mensen die zo nu en dan een aantal glaasjes drinken, en toch een super fysiek hebben).
alcohol zelf kan je niet vet maken. het is een gif, en je lichaam zal dit als eerste verwerken/afbreken. alcohol kan ook niet opgeslagen worden als vet. Het is de troep die mensen bij de alcohol nemen die mensen dik maakt (omdat alles wordt opgeslagen omdat het niet verwerkt wordt, omdat je lichaam bezig is met de alcohol).
door vet inname te minimaliseren (25-30g), en koolhydraat inname te beperken tot 125-150g, en daarnaast zoveel proteine als je wil te nemen (er zal vast wel een grens zijn, maar de kans is klein dat je die overschreid), is de kans extreem klein dat er vet opgeslagen gaat worden. (eiwitinname wordt gedekt, en ipv de vetten en koolhydraten is nu de alcohol je primaire brandstof).
klinkt als een waterproof systeem om in de zomer zo nu en dan eens los te gaan. zonder dramatische verliezen of vet gains.
Comment
-
@ yawgmoth,
Je regelmatig vol laten lopen, zal je lichaam zeker niet goed doen. Maar sommige mensen die hysterisch over elk glas alcohol. Ze doen alsof je door alcohol je spieren spontaan verdwijnen. maar 2x per week 2 biertjes ofzo, is helemaal niet zo erg blijkbaar.
Verder zal het bij de studenten met een buikje niet alleen aan de alcohol liggen. maar de combinatie van alcohol en de rest van hun levensstijl (slecht voedsel, weinig sport, weinig slaap).
Ik zal zelf ook niet spontaan naar de alcohol grijpen, maar dat is het doel van het artikel ook niet. Meer om ervoor te zorgen dat mensen niet zo hysterisch over alcohol doen. je kan gerust nu en dan een biertje drinken en toch gains maken.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Post@dyno, als je alcohol als primaire brandstof gebruikt zoals dat je in je eerste post zegt, gaat je lever het dan niet begeven na een tijd?
Is heel wat meer voor nodig om een gezonde lever naar de knoppen te helpen met een ''normale'' alcoholcomsumptie.
Zijn genoeg mensen, waaronder ikzelf, die zwaar hebben gedronken gewoon een gezonde lever hebben.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment