Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ga meer trainen, vooral meer lichtere trainingen inpassen. Lichtere trainingen helpen bij herstel + je leert de beweging beter. Tijdens het cutten niet tot faillure gaan, gewoon 2 reps er vandaan blijven.
Ik neem tijdens het cutten bij het ontbijt koolhydraten en na de training. De rest eiwit+vet. Ook niet teveel vet. Wel VEEL carbs op de momenten dat je ze wel neemt. Veel groene groenten eten, ook andere groenten zoals wortelen een shitload van eten, groenten zijn imo 1 van de belangrijkste dingen om het cutten vol te houden. Stoelgang moet op peil blijven, zorg dat je bij elke maaltijd vezels neemt.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Ik ga dat eens proberen, te cutten, want dat heb ik nooit gedaan en waarschijnlijk beantwoord dat inderdaad mijn vragen wel
Ik wil dus eigenlijk niet breed worden, bij breed denk ik aan Stalone ofzo, en ik zou gelukkiger zijn met een Jason Stantham lichaam
Sorry dat ik het zeg maar ik denk dat jij helemaal de weg kwijt bent. Stalonem, Jason stantham? Wothefock zijn dat man? Ideaal fysiek etc..grootste bullshit wat er is. Train gewoon hard en eet goed. Denk dat jij eens goed moet na denken wat je nou echt wil. Groot worden of skinnie. Voor de laatste optie zit je toch echt verkeerd hier op dit forum.
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Ik vind jou maar een kansloos figuur, eerst zeggen dat je endo bent, dan zeg je dat je zoveel kan eten en dat je niet vetter wordt, daarna zeg je dat je vrij snel spieren aanmaakt en ondertussen heb je een vetpercentage van 17% en weeg je 82 kilo. Zoveel spieren heb jij dus helemaal niet en je bent dus ook helemaal niet breed. Gewoon een kansloos topic dit die dichtgegooid hoort te worden.
En als je zo snel spieren aanmaakt, waar zijn ze dan? Paar procent vet eraf en er blijft niks van je over.
Ach wat lief, een jochie van 17 met het lichaam van een kind dat mij even komt vertellen dat ik kansloos ben, je zou een klap achter je oren moet krijgen .. kom terug als je borsthaar hebt
Ach wat lief, een jochie van 17 met het lichaam van een kind dat mij even komt vertellen dat ik kansloos ben, je zou een klap achter je oren moet krijgen .. kom terug als je borsthaar hebt
sorry maar vind Janieck helemaal gelijk hebben. Je weet niet wat je wil, probeer daar maar eens eerst achter te komen.
Wat loopt je nou dom te miauwen jongen, iedereen loopt hier keihard te trainen om massa te pakken. Daarna meld je dat je snel spiermassa aanmaakt en dat je het nu weer kwijt wilt. Achteraf blijkt dat je helemaal niet veel spiermassa hebt. Je hebt een vetpercentage van 17%, hier kan makkelijk 8% vanaf.
Wat loopt je nou dom te miauwen jongen, iedereen loopt hier keihard te trainen om massa te pakken. Daarna meld je dat je snel spiermassa aanmaakt en dat je het nu weer kwijt wilt. Achteraf blijkt dat je helemaal niet veel spiermassa hebt. Je hebt een vetpercentage van 17%, hier kan makkelijk 8% vanaf.
hij heeft zelfs 19%
Dat zei hij niet. Vind je reactie ook wat overdreven. Hij omschrijft het misschien wat vaag omdat hij zelf ook niet weet wat hij wil. Hij komt makkelijk aan, valt makkelijk af en is opgebulkt om het samen te vatten. Hij heeft zojuist al aangegeven dat hij gaat cutten, voor hem heeft het topic dus wel zin gehad om erachter te komen wat hij kan doen.
Kansloos is niet hetgeen je niet weet te omschrijven, kansloos is het beoordelen van iemand op basis van informatie die niet toereikend is voor jou.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Ik denk gewoon dat het je lichaamsbouw is waar je vrij weinig aan kunt doen. Ik heb van mezelf ook dikke schouders/rug als ik ga cutten verandert daar niet veel aan omdat me bouw gewoon zo is ik word droger en valt het minder op, maar de dikte blijft gewoon. Ik denk dat dit bij jou ook het geval is. Het enige wat je kunt doen denk ik is cutten en zo laag mogelijk in je bf gaan zitten, dan lijk je ''platter'' veel kun je er niet aan doen denk ik.
No offence, maar als je een vp van 19% hebt en 82kg weegt, ben je geen meso. Je vindt jezelf nu "breed" omdat er overal een vetlaag opligt.
Mijn tip: ga cutten, je zal er veel minder breed uitkomen. Ik ben ongeveer iets kleiner dan jou en woog even veel voor ik begon te cutten met een lager vetpercentage, ik leek ook "breed" maar eens je op 10% staat blijft daar niet veel van over.
En je hebt het over het fysiek van Jason Statham, is te behalen maar mag je zeker niet onderschatten... Die kerel staat best droog en heeft redelijk wat massa (bovenlichaam toch).
Ik ben 1.83 en de laatste keer dat ik mezelf woog was ik iets van 82 kilo
Ik ben ecto.. mijn stats zijn op dit moment 1.84 en 83kg.. en ik sta op 11%..
Laten we sowieso zeggen dat jij geen meso bent.. Ik heb redelijk wat meer vetvrije massa dan jou en ik vind mezelf ook niet erg breed lijken...
Post eens een pic dan kunnen we een beter advies geven.
En van 19% naar 12/13% cutten is een eitje.. Helemaal als jij zegt dat je makkelijk vet verliest.. Maar goed zoals meerderen al voor mij hebben aangegeven dan blijft er werkelijk niks van je over.. Ga cutten tot 11/12% en dan als een gek bulken..
Hoe oud ben je? en hoe lang doe je al een bodybuilding als ik vragen mag?
"The only thing worse than failing is not trying."
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment