Originally posted by Marv
View Post
Platter worden
Collapse
X
-
Originally posted by Optimus_Prime View PostIk ben 1.83 en de laatste keer dat ik mezelf woog was ik iets van 82 kilo
Maar in ieder geval als je platter wilt worden zou ik inderdaad minder eten en hard trainen. Zoiets als 5ocent deed voor die film. Word je vanzelf plat.
Tenzij die laatste keer dat je je woog natuurlijk een jaar geleden is.
Comment
-
Originally posted by roelinho View Postjij wil toch zo'n brad pitt-fysiek als in fightclub?
gwn heel laag vetpercentage proberen te krijgen door cutten
dank je wel voor een van de enige serieuze reacties in dit topic~love what you do, do what you love~
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostDan vraag ik me af of je meso bent met die 19% en of je wel zo snel spiermassa kweekt.
Maar in ieder geval als je platter wilt worden zou ik inderdaad minder eten en hard trainen. Zoiets als 5ocent deed voor die film. Word je vanzelf plat.
dacht dat dat een goede indicatie was. Misschien heb ik dat helemaal fout, ik probeerde alleen een beeld te schetsen zodat ik wat serieuze reacties kan krijgen~love what you do, do what you love~
Comment
-
Ik snap je vraag niet? Je wilt breed maar plat worden? Is dat je vraag? Of wil je gewoon zakken in vet%. Je lichaamscompositie is afhankelijk van meerdere dingen: Bouw, vet% (en ook voeding), training. Een sterke core is over het algemeen ook een iets dikkere core. Een groot frame is in de regel sterker dan een klein frame.
Heb je al eens gecut? Zit je dan nog steeds met die vragen?In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Ik ga dat eens proberen, te cutten, want dat heb ik nooit gedaan en waarschijnlijk beantwoord dat inderdaad mijn vragen wel
Ik wil dus eigenlijk niet breed worden, bij breed denk ik aan Stalone ofzo, en ik zou gelukkiger zijn met een Jason Stantham lichaam~love what you do, do what you love~
Comment
-
Originally posted by Optimus_Prime View PostDus je bent alleen een man als je ambitie hebt er super breed uit te zien als de hulk? okee, dan koop ik morgen wel een jurk
bodybuilding & fitness, respecteer dan ook mensen die vragen om fitness onderwerpen
ps. ik wil ook geen hulk worden, echter bij 75kg wapperen je kleren zo.Ssssmoking
Comment
-
12%, dat klinkt als een hele pittige klus maar als ik me ergens op richt dan lukt het me.
Kan jij mij advies geven hoe ik op dat vet % terecht kan komen? Overduidelijk door goede voeding en training, maar specifieker
Lelijke spieren? Ik wil gewoon geen vet zien/het vet wat er nog zit weg krijgen, boeiend wat voor spieren er onder zitten~love what you do, do what you love~
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment