Oke, ik heb net op youtube gekeken. Ik doe geen deadlifts omdat die inderdaad even slecht voor me is, het is inderdaad de stiff dead lift..die valt wel mee voor mn knie
Platter worden
Collapse
X
-
Originally posted by Optimus_Prime View PostOke, ik heb net op youtube gekeken. Ik doe geen deadlifts omdat die inderdaad even slecht voor me is, het is inderdaad de stiff dead lift..die valt wel mee voor mn knie
Zijn er oefeningen die je wel kan doen met jouw knie?
Comment
-
eigenlijk elk apparaat zolang mijn knie maar wat opgevangen wordt door mijn andere been.
Oefeningen als 2 losse dumbells naast je en dan stappen naar voren zetten, kan ik bijvoorbeeld niet of op een heel laag gewicht.. alles waar een redelijke balans voor nodig is, lukt niet, zolang ik stabiel op 2 benen kan blijven staan en niet te ver hoef te buigen is het geen probleem~love what you do, do what you love~
Comment
-
Originally posted by Optimus_Prime View Posteigenlijk elk apparaat zolang mijn knie maar wat opgevangen wordt door mijn andere been.
Oefeningen als 2 losse dumbells naast je en dan stappen naar voren zetten, kan ik bijvoorbeeld niet of op een heel laag gewicht.. alles waar een redelijke balans voor nodig is, lukt niet, zolang ik stabiel op 2 benen kan blijven staan en niet te ver hoef te buigen is het geen probleem
Ah, dus als je op een aparaat traint dan vang je het grootste gewicht op met je andere been? Krijg je dan niet na verloop van tijd een disbalans tussen jouw twee benen?
Comment
-
Jep, dat krijg je.. maar de truc is om eens in de zoveel tijd op de apparaten te gaan zitten waar je de benen individueel op traint.. zodat ik weet wat het slechte been aan kan.. ik stem het meestal af op het slechte been
vandaar ook dat ik geen groot fan ben van been oefeningen, maar ze zijn wel goed voor me, daarom doe ik ze.~love what you do, do what you love~
Comment
-
keeper als kind, en een keer verkeerd terecht gekomen.. Zolang ik niet met een stok hoef te lopen vind ik het best
Ik ben er ook niet altijd verstandig mee, zo doe ik nog steeds aan vechtsporten
Het wordt pas een belemmering als je het gaat zien als een belemmering. Dan maar niet super gespierde benen, zolang mijn benen sterk genoeg zijn om me elke dag bezig te houden, vind ik het best
Nu maar heel erg hard gaan werken om mijn bovenlichaam te krijgen zoals ik het wel
is mijn trainingsschema goed? pagina 9~love what you do, do what you love~
Comment
-
ik ben nu HIIT aan het doen naast mijn kracht training, erg lekker om te doen!
ook de KT ging erg goed, ik heb me gehouden aan de 3x12, en op een veel lager gewicht dan normaal, geen failure gehad dus.. Heel erg raar, maar lekker!
lekker = kapot gaan voor me, by the way~love what you do, do what you love~
Comment
-
Sorry, maar hoe is 3x12 geen failure beter dan 3 setjes hard trainen en tussen de 12 en 8 blijven?
Geen excuses zoeken om als een watje te gaan trainen he
Oppassen met je HIIT dat het je benentraining niet negatief gaat beinvloeden, omdat HIIT je herstel nog wel eens goed in de weg kan gaan zetten als je aan het cutten bent (bulken ook maar toch)The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
beter voor mijn doel omdat ik er op deze manier geen massa bij ga krijgen, ik train om steeds strakker te worden, niet om spiermassa te kweken. Dan is het toch beter om niet tot failure te gaan maar juist te trainen op een lager gewicht?
Dank je wel voor het advies met HIIT, kun je uitleggen hoe HIIT in de weg staan? Ik val toch juist af?~love what you do, do what you love~
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment