Platter worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mijn advies zou dan ook zijn als je eerst platter wilt worden, ga cutten en daarna weer proberen clean te bulken naar je huidige gewicht..
    "Straight outta gym"

Comment

we lost a great soldier...
      Ssssmoking

Comment

Nah ik ben er nog, net terug van de sportschool maar hoe ik op pagina 1 en 2 toe werd gesproken is voor mij de grens over, mij kansloos laten noemen door een jochie dat nog schaamhaar moet krijgen omdat ik niet precies snap hoe het zit met bodybuilden, komop, serieus.

Het zou kunnen zijn dat ik niet eens meer 82 weeg, ik zal dat eens opnieuw moeten wegen. Ik denk wel dat jullie een punt hebben dat ik misschien teveel heb gegeten en in plaats van dat ik moest 'cutten' ben gaan 'bulken'

Nog een vetlaagje waardoor alles wat forser lijkt wat eraf moet
        ~love what you do, do what you love~

Comment

Jonge ik had al gelijk.

Wacht maar tot Yawgmoth komt.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

OP; ik denk dat je zelf enorm overschat hoe niet-plat je zelf bent. Hier is niks mis mee en als jij gelukkiger wordt van een fysiek met minder massa heb je alle recht om daar naar te streven. Wat het forum je, op wat minder relaxte manier, duidelijk wil maken is dat je in vergelijking met mensen die serieus trainen en eten (met als doel een breed/droog fysiek) nog niet eens de beginnersgains voorbij bent. Iemand met 19%vet, die net iets minder weegt dan zijn lengte-100cm is gewoon skinny fat (sorry maar zo is het nou eenmaal). Als jij dat te buff vind moet je gewoon een cut inlassen en terugcutten naar een voor jouw acceptabel niveau. Wat je overhoudt is dan een erg dun fysiek met weinig tot geen echte massa (10% BW eraf cutten kan prima en dan zou je nog 75kg wegen bij 1.83).

Brad pit in fightclub zal ongeveer rond de 77kg (80kg tops gok ik, kan me niet voorstellen dattie is gaan squatten en extra massa in benen heeft) gewogen hebben bij 1.80m en een bf tussen de 9-11% (geen deltoid seperation, geen gedefineerde obliques) met genetisch recht lopende abs.

Ik denk persoonlijk als jij terugcut dat je nog onder dat niveau zou zitten qua fysiek, dus als je dat wilt bereiken zul je sowieso nog aan de bak moeten, helaas

Als je besluit platter te willen worden (heb je het niet gewoon over een te dikke buik?) ga je toch lekker terugcutten, vind je dat je teveel massa overhoud maak je er een strenge en lange cut van en dan verlies je nog wat massa ook (zou het zelf nooit overdenken, maar who knows je topic is toch al een beetje raar hehe) mik je op een procentje of 8 en dan eens kijken waar je staat.

Verder snap ik echt niet dat je aan KT doet als je vind dat je te breed bent lol, want let's face it... Tenzij je het doet omdat je echt geilt op een nieuw 1RM of sportspecifiek traint is trainen bijna alleen maar echt leuk omdat je fysiek er beter van word. In jouw geval wil je er fysiek op achteruitgaan.. lol

Hoe dan ook, succes met je xbox spel
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Osterich View Post
              Jonge ik had al gelijk.

Wacht maar tot Yawgmoth komt.
              Gvd zit je achter me ofzo ... eng mannetje bent u toch ook

Ben heel netjes geweest, ofniedan?

Note; lees ostrich
              Last edited by Yawgmoth; 13-08-2010, 20:34.

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Oke Yaw, zeg me wat je wilt zeggen, misschien heb ik er wat aan

Comment

Originally posted by Optimus_Prime View Post
                  Oke Yaw, zeg me wat je wilt zeggen, misschien heb ik er wat aan
                  Samenvatting

1) Je bent niet breed, je denkt dat je breed bent
                  2) Je bent dik
                  3) Je hebt geen massa
                  4) Je wilt afvallen

Conclusie; ga cutten tot je tevreden bent, maar blijf aan KT doen anders wordt het een papzaklichaam (tenzij je daar behoefte aan hebt)

5) Kom erachter dat je nu dun bent en bij de ecto gang moet staan

6a) Ga weer fatsoenlijk eten en trainen tot je 90kg weegt op een laag %BF
                  6b) Besluit niet meer te trainen omdat je toch nooit gelukkig wordt en het eigenlijk best veel moeite kost

Harder, maar duidelijker ?

Comment

dus spier uithoudingsvermogen?
                    nee dombo.
                    als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum?

Comment

Thanks Yaw, je bent direct, cool

Ik zal zeker gaan cutten en eigenlijk begin ik KT steeds lekkerder te vinden om te doen, dus zeker dat ik niet stop en ga door met trainen tot ik tevreden ben in de spiegel

Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sterke reply, mag gezegd worden lol

Succes met je cut

Comment

heerlijke quotes hier
                          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Hahaha +1

Comment

zorg eerst maar dat je de basis van voeding en sport onder de knie ipv je tijd te verspillen in nutteloze topics.

Comment

OP let maar niet op dikke powerlifter/falende sterkste man, hij kan er niets aan doen.

Anyhow, wat is je strijdplan nu?
                                Pics?
                                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X