Graag hulp met afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Graag hulp met afvallen

Ik ben Lucia en 15 jaar oud
    Ik ben 1.65 en weeg 70 kilo
    en vind me zelf te dik, ik zou graag willen afvallen. Ik sport wel 1 uurtje per week want ik tennis. Om dat ik op een warm eiland woon heb je ook niet zo veel zin om iets te gaan doen. Graag zou ik een goed eetschema willen hebben, maar ik zou niet weten wat daar zo al in moet staan.
    Kan iemand me helpen?

welkom, ruilen? heb hier alles klaar staan voor je: koud weer, sportschool en regen.
    ga ik naar dat warme eiland xD

oke nu even serieus, ik zou de zomersticky's lezen.
    dan aanmelden bij een sportschool
    dan voeding/trainingsschema maken.
    volg je dit goed suc6 gegarandeerd.
    Calisthenics / Street workout

Comment

Hahah ja is goed maar hier zijn weinig goede sportscholen. Want ik woon namelijk op curacao en de gene die van de marine is mogen kinderen onder de 18 niet sporten omdat je spieren dan groeien inplaats van je botten ofzo. Ik zou graag wel een dieet willlen waar wat is dan het beste om allemaal wel te eten? we hebben hier wel een albert heijn ofzo maar ik weet niet zo goed wat ik dan elke dag moet eten. Kan iemand mij dat vertellen?

Comment

In de zomersticky staat heel veel nuttige informatie op dit gebeid. De zomersticky en andere stickies vind je hier: LEES DIT EERST! - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums Als je naderhand nog vragen hebt kun je die dan stellen, dat gaat sneller dan dat mensen hier de zomersticky gaan quoten!

Succes!
        The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X