Drang naar eten onderdrukken !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik zal mijn best doen ;-)
    merci voor de info !!
    Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Tja wat caffeine of groene thee extract kunnen ook helpen,maar zou wachten daarmee tot je dichter bij je doel gekomen bent en een extraatje nodig hebt
      Fuck ordinary,be legendary

Comment

De beste manier om drank naar eten te onderdrukken is iets te gaan doen waardoor de tijd voorbij vliegt. Bij mij is dat gamen. Heb meestal geen zin en tijd om te eten omdat ik verder wil komen. Geen fatburner of wat dan ook nodig

Comment

same here... alleen vergeet ik zo wel eens maaltijden, waardoor ik alles in 1 keer vreet. dat is wle wat veel soms

Comment

Beetje discipline doet wonderen.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

hmm ik zie het niet echt als probleem... ik zorg wel dat m'n carbs niet te laat ingenomen worden en ik eet wel precies volgens schema

Comment

inderdaad

Comment

goeie bump!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    De beste manier om drank naar eten te onderdrukken is iets te gaan doen waardoor de tijd voorbij vliegt. Bij mij is dat gamen. Heb meestal geen zin en tijd om te eten omdat ik verder wil komen. Geen fatburner of wat dan ook nodig
                    en het verhoogd je adrenaline waardoor je stofwisseling de lucht in gaat, niet ?

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
                      en het verhoogd je adrenaline waardoor je stofwisseling de lucht in gaat, niet ?
                      Mjah sommige games zijn wel ernstig spannend ja.. En als ik dan even pauze heb ofzo merk ik wel dat hartslag en ademhaling flink verhoogd zijn..
                      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                        Mjah sommige games zijn wel ernstig spannend ja.. En als ik dan even pauze heb ofzo merk ik wel dat hartslag en ademhaling flink verhoogd zijn..
                        hehe idd, en game op pc of ps3?

Ik op pc maar de uitbreidingen kosten me teveel als student, dus kheb een ps3 gekocht vdg afhalen

Comment

Originally posted by Knabbelnoot View Post
                          Als je lang op een te lage kcaliname eet dan gaat je lichaam na een tijdje zen best doen om zo veel mogelijk vast te houden (vet dus). En als je dan wat meer gaat eten wanneer je afgevallen bent dan gaat dat extra eten dus ook naar extra vet. En dan kom je weer gelijk aan.

En sowieso, pattate als in friet? Weggooien die zooi als je wilt afvallen.
                          Dit laat me denken aan een verzuurd lichaam, echt afschuwelijk !!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X